  • 1. Data: 2006-04-11 09:21:59
    Temat: jak pozbyc sie zgodnie z prawem nieplacacego najemcy
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witajcie,

    moi znajomi maja problem
    maja mieszkanie spoldzielcze, w ktorym sami nie mieszkaja tylko je
    wynajmuja, w tymze mieszkaniu spoldzielczym mieszka sobie rodzina z
    dzieckiem, maja umowe najmu tegoz mieszkania, a teraz przestali placic
    czynsz do spoldzielni i to wcale nie dlatego, ze nie maja pieniedzy tylko
    dlatego ze chca je od znajomych kupic, a znajomi tegoz mieszkania nie chca
    sprzedac,
    to po prostu taki szantaz, albo nam sprzedacie albo co miesiac macie 350 zl
    straty
    pomozcie madrymi radami, prosze

    gringo

  • 2. Data: 2006-04-11 09:35:11
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    gringo77 napisał(a):
> [...]
    > sprzedac,
    > to po prostu taki szantaz, albo nam sprzedacie albo co miesiac macie 350 zl

    czyli rozumiem, że była umowa i że jeszcze może jakiś czynsz za to
    pobiera właściciel, tak ?

  • 3. Data: 2006-04-11 11:05:20
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witaj

    tak umowa jest na pismie oni placa do spoldzielni czynsz (placili ) i 100 na
    lewo (czarno, bez umowy, dla wlascicieli)
    a teraz nic
    bo chca je kupic i co robic?
    przeciez oni moga bez placenia tak jeszcze 2 lata mieszkac

    gringo

  • 4. Data: 2006-04-11 11:16:12
    Temat: Re: jak pozbyc sie zgodnie z prawem nieplacacego n
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    To co ja bym zrobił (nie traktować proszę jako porady prawnej).
    Pismo do nich ze w związku z rażącym naruszeniem warunków umowy wypowiadasz
    umowę najmu oraz pozew o zapłatę tego czynszu którego nie zapłacili zgodnie z
    umową. Jak dostaną nakaz zapłaty z sądu to zaraz przestaną tak brykać

    -> http://usenet.pomocprawna.info