  • 61. Data: 2004-10-12 21:20:44
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    > Tia ... A po rozmowie automat obowiązkowo spalić ! I ekskomuniką obłożyć.

    Czy jak idziesz do sadu to bierzesz ze soba wode swiecona?

    > Zaczynasz wrabiać biednego człowieka ...

    A powiedz mi czy, jakos jest udokumentowane dostarczenie listu (nie
    poleconego)
    Czy wysylajac cos 'urzedowego' korzystasz ze zwyklej poczty, bo polecony
    za drogi?

    > Uwazaj tez na takich panow, ktorzy twierdza ze sa z poczty i ze maja
    > przesylke poleconą, to sa ich kurierzy.

    > A co ? Biją ? Mówią, że chcą doręczyć pismo ... ty odmawiasz przyjęcia
    > ... Chcą podpisu, że odmówiłeś ... tego też odmawiasz ... ale nie ...
    > oni domy palą ;>

    Ty naprawde masz swoj punkt widzenia swiata, filtrujesz co sie dzieje i
    wybierasz tylko to co ci sie podoba, albo tobie pasuje.

    Czy listonosz przychodzacy do ciebie mowi ze ma wezwanie do zaplaty z
    firmy takiej a takiej?

    Poza tym na jakiej podstawie, kurier z IJ przedstawia sie jako listonosz z
    Poczty Polskiej?

    I co do tego podpalenia czy pobicia, to ludziom sie uroiło?
    Czy to normalne ze jesli ktos odmawia zaplaty za nieslusznie naliczone
    długi i
    tej samej nocy tzw. "nieznani sprawcy" podpalają mu drzwi do mieszkania?
    A no tak, przeciez kazdemu podpala sie drzwi od mieszkania...

    Poza tym jak jestes taki wszechwiedzacy, to rozumiem ze nie slyszales ze
    byly przypadki
    zaczadzenia czy spalenia mieszkania po podpaleniu drzwi do tegoz!?

    Wiem, zaraz poprosisz o przyklady, proponuje poszukac w archiwum GW, lub
    innej gazety...

    > To na granicy , w granicach, czy przekraczając te granice ... coś
    > mieszasz ostatnio.

    Coraz bardziej jestem przekonany ze pracujesz dla IJ!
    Czy podawanie sie za urząd (skarbowy, sąd, komorniczy) jest zgodne z
    prawem?
    No moze dla ciebie, bo pewnie w ten sposob dzialasz jako windykator IJ!

    I to jest normalne ... Starsi ludzie wielokoć nie wiedzą co słowo
    WINDYKACJA oznacza ... Czy to jest WERYFIKACJA, INDYKACJA (To akurat w
    święto dziękczynienia)IDENTYFIKACJA ... Po prostu człowiek zapytał co
    się będzie działo ... Miał prawo ... i co ... twierdzisz, że IJ za
    rachunek telefoniczny zagroziło eksisją z dodatkową ekshumacją zwłok,
    jeśli za życia nie zapłacą ??? Człowieku ... wrzuć luz ... Żyjesz w
    jakiejś spiskowej teorii dziejów...
    > Stasio Podróżnik

    Jezu, ty jestes chory!
    Bronisz IJ jak lew!

    Jesli twierdzisz ze miales z nim doczynienia, choc smiem twierdzic ze
    pracowales, pracujesz albo starasz sie o prace u nich, powinienes wiedziec
    o tym ze oni stosują różne sztuczki w stosunku do osob ktore sa w ich
    przekonaniu
    winni kase. Starsze małżeństwo postraszyli tym, że na podstawie wyroku
    sądowego
    stracą dach nad głową. Czy ci przerazeni ludzie wymyslili to na poczekaniu?
    Czy to ze IJ zabiera im połowę świadczeń to normalne?
    Dla ciebie tak!
    Bo jak sobie firma X wymysli ze obywatel K. winien jest im kase to
    obywatel K. powinien płacić!

    Krzysztof

  • 62. Data: 2004-10-12 22:32:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckh70p$5ir$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ROTFL ... bo to będzie oznaczało uznanie długu i zwiększenie go o X,
    > gdzie X = 174,25 PLN BRUTTO*długość rozmowy w minutach.

    Stasio przestań pisać od rzeczy, od kiedy to telefon (do firmy
    windykacyjnej) z informacją, że dług jest przedawniony oznacza uznanie tego
    długu? Wrzuć sobie na luz człowieku. Można im powiedzieć wprost, że taka
    wierzytelność istniała ale się przedawniła i nic w ten sposób nie uznajesz.

  • 63. Data: 2004-10-13 07:38:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:

> [...]
    > wierzytelność istniała ale się przedawniła i nic w ten sposób nie uznajesz.

    Zgadza się ... ale zwróć uwagę, że mój przedpiśca sieje jakąś panikę
    ... Wierzytelność przedawniona ... możesz spławić wierzyciela na
    drzewo ... a ten pisze jakieś horory , nie dzwoń, bo do końca życia
    będziesz nękany, spalą ci dom, drzewo, zgwałcą żonę, porwą dzieci a
    ciebie metodą sztucznego zapłodnienia uczynią matką :)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 64. Data: 2004-10-13 07:42:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

> [...]

    > pracowales, pracujesz albo starasz sie o prace u nich, powinienes wiedziec
    > o tym ze oni stosują różne sztuczki w stosunku do osob ktore sa w ich

    Na podstawie czego ten wniosek ?
    CO by ci wyjaśnić ...
    1. Nie pracowałem ...
    2. 2 lata temu moja poprzednia firma w której pracowałem
    współpracowała z IJm, ale zrezygnowaliśmy z usług, gdyż wierzytelności
    jakie zlecaliśmy do windykacji nie były takimi , w jakich IJ się
    specjalizowała ... Przez co skuteczność była na mało zadowalającym
    poziomie ...
    3. Nie pracuję w IJ
    4. Nie zamierzam pracować w IJ, gdyby zdarzyła się sytuacja, że IJ
    złożyłaby mi ofertę współpracy - też nie podjąłbym pracy ... troszkę
    inna specjalizacja ...

  • 65. Data: 2004-10-13 10:51:07
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    Stasiu podróżco!
    Wiele widziales i wiele słyszałeś.
    Umiesz tez dodawać od siebie...
    Jak jestes takim znawcą załatwiania spraw z IJ to spróbuj im wytłumaczyć
    że coś sie przedawniło!
    I naprawdę życzę ci powodzenia w tym dziele, będzie to podróż twgo życia!
    Miejmy nadzieje że szczęśliwa...

    > mój przedpiśca sieje jakąś panikę ...
    Czyżby?
    Ja mam udokumentowane to że nękają ludzi męczącymi telefonami, podają
    nieprawdę, przedstawiają sie jako różne urzędy państwowe, prokuratury,
    sądy, komornicze...
    Wiem także o sprawach, które z powodu niewykrycia sprawców zostały
    umożone, a dotyczyły podpaleń i pobić.
    Dziwnym trafem dochodziło do tego po odmowie spłaty nieistniejącej
    wierzytelności wobec IJ!

    > a ten pisze jakieś horory , nie dzwoń, bo do końca życia będziesz
    > nękany, spalą ci dom, drzewo, zgwałcą żonę, porwą dzieci a ciebie metodą
    > sztucznego zapłodnienia uczynią matką :)

    Broń dalej IJ, wymyślaj ciekawe historyjki, jak masz takie talenta to
    napisz horror SF!
    --
    KP

  • 66. Data: 2004-10-13 11:41:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:

    > Jak jestes takim znawcą załatwiania spraw z IJ to spróbuj im
    > wytłumaczyć że coś sie przedawniło!

    Banalnie proste ... Piszesz liścik , w którym informujesz , że
    wierzytelność jest przedawniona , i nie życzysz sobie nachodzenia w
    domu, jakiejkolwiek korespondencji etc ... i po sprawie ...

    > I naprawdę życzę ci powodzenia w tym dziele, będzie to podróż twgo życia!
    > Miejmy nadzieje że szczęśliwa...

    Bez obaw.

    > Czyżby?
    > Ja mam udokumentowane to że nękają ludzi męczącymi telefonami, podają
    > nieprawdę, przedstawiają sie jako różne urzędy państwowe, prokuratury,
    > sądy, komornicze...

    No to zawiadomienie do prok ... jak nie przestępstwo, to wykroczenie.
    KW
    Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją
    w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,podlega karze ograniczenia
    wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

    > Wiem także o sprawach, które z powodu niewykrycia sprawców zostały
    > umożone, a dotyczyły podpaleń i pobić.
    > Dziwnym trafem dochodziło do tego po odmowie spłaty nieistniejącej
    > wierzytelności wobec IJ!

    Słyszłeś kiedyś o zbiegach okoliczności ? Nie mówię, że to było to ...
    metody, o których mówisz są znane mi jako używane "argumenty" , ale
    nie w IJ ... takimi metodami może poszczycić się czerwonoznaczna firma
    na "P" ... a wg mojej wiedzy nie PJ.

    Stąd założenie, jeśli ktoś ma dług, ma ich pewnie więcej ...
    Niemożliwe, by za niezapłacenie rachunku za telefon takie rzeczy się
    działy ... Wyobraź sobie to , czy to się opłaca ... Mówisz przychodzą
    panowie (czyli minimum 2 osoby) ... wizyta (dotarcie itp) zabiera im
    trochę czasyu ... kto by się ładował w takie koszty dla 200 PLN ???
    Kto narażałby się na takie (jakiekolwiek) ryzyko dla 200 pln ??? Kto
    wpędzałby w koszty dłużnika (remont, zmiana drzwi) próbując odzyskać
    pieniądze ... Tu chodzi o ODZYSKANIE PIENIĘDZY a nie wpędzenie kogoś w
    jeszcze większe bagno. Odzyskanie pieniędzy, ale nie po trupach ... Po
    co "inwestować" w akcję kilkaset zł by odzyskać 200 ??? Nie wiem, kto
    oprócz żula w bramie za 50 pln odważyłby się na akcje typu podpalenie
    ... chyba , że miało by to grunt "osobisty" ... Kto to zrobi za 200
    PLN ??????
    Bez jaj.

    > Broń dalej IJ, wymyślaj ciekawe historyjki, jak masz takie talenta to
    > napisz horror SF!

    Nie bronię ... staram się podejść do tego w racjonalny sposób ... Do
    tego koleżka przedstawia jakieś wesołe stereotypy ...
    Wiesz ... Windykacja to pały bejzbolowe, karki , i takie tam ... no
    tak .. idąc tym krokiem ... potwierdzam ... jestem zwykłym, drechem w
    czarnym bmw ...

  • 67. Data: 2004-10-13 15:50:30
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    Napisz do TPsy list polecony z zadaniem wyjasnienia tej sprawy!
    Pewnie i tak nie dostaniesz odpowiedzi, ale bedziesz bardziej kryty!

    --
    KP

  • 68. Data: 2004-10-13 20:11:43
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 13:41:04 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

    > Banalnie proste ... Piszesz liścik , w którym informujesz , że
    > wierzytelność jest przedawniona , i nie życzysz sobie nachodzenia w
    > domu, jakiejkolwiek korespondencji etc ... i po sprawie ...
    Zycze powodzenia i szczescia w tym ze wiecej nie zadzwonia, nie
    napisza i nie odwiedza.

> [...]
    > Wiesz ... Windykacja to pały bejzbolowe, karki , i takie tam ... no tak
    > .. idąc tym krokiem ... potwierdzam ... jestem zwykłym, drechem w

    Widzisz, nie znasz spraw(y) i uwazasz ze IJ postepuje zgodnie z prawem.
    Zawiadomienie prokuratury, raczej nic nie da i sprawa pojdzie do umozenia.
    W IJ pracuja ludzie, ktorych zadaniem jest "wyrwanie" dlugu, a to czy jest
    sluszny czy nie to tych ludzi nie obchodzi!
    Chwytaja sie wszelkich sztuczek, by namowic ludzi do placenia!
    Oszukuja ludzi i staraja sie przekonac do tego ze sa wszechmocni...
    Jak juz pisalem, podaja sie za przedstawicieli sadow, prokuratur i urzedow
    komorniczych. To wg. ciebie normalne, albo wymyslone.
    Czytalem historie kilku spraw zwiazanych z TPsa i IJ!
    Sam do nich zadzwonilem i przez ponad dwa miesiace dostawalem telefony!
    Dopiero po tym jak dowiedzieli sie ze jestem dziennikarzem, ktory
    interesuje sie ich sposobem dzialania i tym ze podaja sie za w/wym urzedy
    panienka rozlaczyla sie, a nastepnego dnia zadzwonil do mnie starszy (od
    niej)
    mezczyzna, ktory przedstawil sie jako prawnik i zazadal abym podal swoje
    nazwisko,
    redakcje w ktorej pracuje i telefon do szefa...
    Zadal takze abym sie nimi nie interesowal, bo moge tego .......

    Wiec drogi Stasiu podróżuj sobie przez zycie w przekonaniu ze swiat jest
    idealny,
    ze IJ dziala zgodnie z prawem i ze kazdy ktoremu przysylaja pismo z
    zadaniem
    zaplaty i pozniejsze ugody oraz pocztowki jest winien calemu swiatu
    miliony zlotych...
    --
    KP

  • 69. Data: 2004-10-13 21:43:20
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 17:59:21 +0000, Black Peter napisał(a):

    > Tak zgadza sie Intrum Justitia... Dostalem zwyklym listem z informacja ze
    > jak sie skontaktuje telefonicznie do 7 dni to mnie lagodnie potraktuja :)
    > Faktycznie okazalo sie ze mam te zaleglosci :( Nie wiem jak sie to stalo
    > bo bylem przekonany ze przy rozwiazaniu umowy by mnie zaczepili o
    > zaleglosci. Uznalem ze jest wszystko OK ale teraz dokopalem sie tych
    > faktur.

    To wlasciwie powinienes byl zaplacic
    z tym ze IMHO teraz to juz nie ma sensu bo TPSA sie tej kasy zrzekla
    wiec im juz naleznego nie oddasz :(
    nawiasem mowiac niedawno gdzies czytalem ze taka sprzedaz wierzytelnosci
    jest wogole nielegalna (umotywowane to bylo tym ze wraz z nia sprzedaja
    dane osobowe a na to nikt sie nie zgodzil i nawet podobno jakis wyrok byl)
    osobiscie nadal twardo
    olewalbym sprawe i milczal no chyba ze wreszcie wysla normalny list(czytaj
    polecony) wtedy beda mogli mowic o JAKICHKOLWIEK terminach :) na razie
    tylko sciemniaja
    pozdrawiam
    --
    JFK
    wbrew wszelkim pozorom adres

  • 70. Data: 2004-10-15 08:21:43
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckg2m8$4pr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "Art. 238. (40) Kto zawiadamia o przestępstwie lub o przestępstwie
    > skarbowym organ powołany do ścigania wiedząc, że przestępstwa nie
    > popełniono,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    > wolności do lat 2. "

    a ja zwracam uwagę na sformułowanie "o podejrzeniu pepełnienia"
    p.
    W,