  • 11. Data: 2006-05-19 21:58:56
    Temat: Re: Przebite opony - pozwać?
    Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj>

    news:e4l88r$nl4$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Piotr Janda napisał(a):
    > [...]
    >>

    > A dlaczego nie wartość dętek + koszt ich naprawy (czas spędzony na tym lub
    > rachunek z punktu naprawy rowerów)?

    detka rowerowa made in Poland (Debica) kosztuje ponizej 10 zl. Warto?

    MaW

  • 12. Data: 2006-05-20 12:01:42
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > detka rowerowa made in Poland (Debica) kosztuje ponizej 10 zl. Warto?

    ale takich debili to zacheca, debil jak zobaczy ze naprawiles opone
    i detke, to przyjdzie rozjebac Ci ja ponownie, z czystej zlosliwosci
    albo z nudow.

    moze byc faktycznie tak, ze misio sie przestraszy, trzeba mu pokazac
    ze sa inne formy aktywnosci i walki z nuda.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-05-20 12:49:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    rezist.com [###s...@p...com.###] napisał:
    > e, nie jestem tego pewien. zule tez maja wstyd.
    > idac ta droga, to mozemy dojsc do wniosku ze p zlozeniu
    > zawiadomienia o wykroczeniu, oponiarz zlozy wizyte pokrzywdzonemu
    > i spusci mu manto za kapusiowanie :>

    Pewnie tak. Tylko, że sąsiad może oddać, a rowery zazwyczaj ze
    stoickim spokojem przyjmują wyżywanie się na nich kretynów. I tu może
    być szkopuł. Bo o ile kradzież roweru jestem w stanie zrozumieć (nie
    pochwalać, ale zrozumieć), to pocięcia opon już nie.

  • 14. Data: 2006-05-20 13:39:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > być szkopuł. Bo o ile kradzież roweru jestem w stanie zrozumieć (nie
    > pochwalać, ale zrozumieć), to pocięcia opon już nie.

    No jak nie, fun jest...

    Kilka lat temu w Warszawie, na Powislu, dzieci pochodzenia
    kazirodczego mialy fajna zabawe, i to czasem na oczach wlascicieli
    pojazdow. Biegaly sobie z lomami i uwalaly lusterka w losowo wybranych
    pojazdach. Ot tak, z nudow.

    I co z tego ze zlapiesz takiego "brzdaca" co ma lat 11-12, tempy wyraz
    twarzy z downem i bezczelnie Ci jeszcze krzyczy zebys spierdalal
    bo pojdzie po brata czy innego wuja.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2006-05-20 14:09:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mariusz Wolek napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > detka rowerowa made in Poland (Debica) kosztuje ponizej 10 zl. Warto?

    Ale jeszcze jest czas spędzony na ich klejeniu. A czas można wycenić.

    A poza tym, co szkodzi z każdą przebitą dętką chodzić do warsztatu,
    kolekcjonować rachunki, a potem hurtem dochodzić od sprawcy pokrycia
    kosztów.

    p. m.

  • 16. Data: 2006-05-20 17:36:46
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

> [...]
    >
    > A poza tym, co szkodzi z każdą przebitą dętką chodzić do warsztatu,
    > kolekcjonować rachunki, a potem hurtem dochodzić od sprawcy pokrycia

    Trza przebic mu jego "detke" :D Tylko co bedzie robil jak dorosnie??

  • 17. Data: 2006-05-20 17:43:36
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > detka rowerowa made in Poland (Debica) kosztuje ponizej 10 zl. Warto?

    A godzine mojego czasu wyceniam na 100 zł :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2006-05-20 18:06:18
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > - pójść do niej i kazać płacić za szkody + koszty, a jak nie, to
    > grozić siłami wyższymi (patrz niżej),

    To jest szantaz i jest karalny. Jedyna prawna droga to zawiadomienie o
    popełnieniu przestepstwa/wykroczenia i dostarczenie tasmy jako dowodu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2006-05-21 02:42:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.05.2006 KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał/a:
    > To jest szantaz i jest karalny. Jedyna prawna droga to zawiadomienie o

    Tak do końca nie jestem przekonany: "..nie stanowi groźby zapowiedź
    spowodowania postępowania karnego, jeżeli ma ona jedynie na celu ochronę
    prawa naruszonego przestępstwem."

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2006-05-21 05:17:56
    Od: Tomasz Ś.<w...@o...eu>

    Nigdy nie odpuszczajcie takich błachych zdawalo by się spraw ! Codziennie widzę
    jak tacy kretyni "umilają" życie uczciwym ludziom w poczuciu bezkarności ! Znam
    przypadki gdy gówniarz myśląc iż jest nietykalny - bo nikomu nie chciało się zająć
    jego wybrykami , pociął brzytwą dzieci sąsiadów ! Z waszymi rodzinami może być
    podobnie , apeluję : walczcie z chamstwem i bandytyzmem dla dobra swojego i
    swych rodzin .

    -> http://usenet.pomocprawna.info