  • 1. Data: 2005-09-19 21:19:32
    Temat: Przebite numery silnika-jak zalegalizowac
    Od: JohnnyG <j...@p...fm>

    Witam!

    Kilka lat temu kuzyn kupil silnik (rocznik 85) bez papierow,
    nabil nowe numery na ten silnik, ale sprawa sie wydala
    (mial jakas rozprawe).
    Co nalezy zrobic, zeby taki silnik zalegalizowac i moc
    go normalnie uzytkowac??

    Z gory dzieki za pomoc.

    JohnnyG

  • 2. Data: 2005-09-19 21:24:42
    Temat: Re: Przebite numery silnika-jak zalegalizowac
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "JohnnyG" <j...@p...fm> napisal w wiadomosci

    Musi miec zezwolenie od sadu. Z tym zezwoleniem idzie nabic calkiem
    nowe numery w Okregowej Stacji Kontroli Pojazdów. I nastepnie
    rejestruje na tych na nowo nabitych numerach. Ale ja bym poczekal na
    zwrot silnika przez sad, bo moze sie okazac, ze pójdzie na przepadek.

  • 3. Data: 2005-09-20 04:58:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > ze pójdzie na przepadek.

    Prosze Robercie, nie stosuj jakichs quasiprawniczych neologizmów jezykowych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-09-20 08:01:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisal w wiadomosci

    > Prosze Robercie, nie stosuj jakichs quasiprawniczych neologizmów
    jezykowych.

    To zaden neologizm. Sad zarzadza "przepadek". Zreszta jest to jeden ze
    srodków karnych przewidzianych w art. 39 kk. Nie wiem o co Ci chodzi.

  • 5. Data: 2005-09-20 15:07:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > To zaden neologizm. Sad zarzadza "przepadek". Zreszta jest to jeden ze
    > srodków karnych przewidzianych w art. 39 kk. Nie wiem o co Ci chodzi.

    Sformulowanie 'pójsc na przepadek' to potwór jezykowy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-09-20 22:15:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sformulowanie 'pójsc na przepadek' to potwór jezykowy.

    A to byc moze. Nie jestem polonista. Skoro tak twierdzisz, to jestem
    pewien, ze masz racje :-)

  • 7. Data: 2005-09-21 15:05:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Uzytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisal w wiadomosci

    > A to byc moze. Nie jestem polonista. Skoro tak twierdzisz, to jestem
    > pewien, ze masz racje :-)

    Myślę, że sformułowanie "ulegnie przepadkowi" nieco mniej razi oczy i uszy.
    EOT

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt