  • 1. Data: 2005-09-19 18:56:19
    Temat: Cena wiąże sprzedawcę w sklepie internetowym?
    Od: "Tomek" <N...@b...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mi podać podstawę(y) prawną na jaką się mam powoływać
    przy rozmowach ze sklepem.
    Sklep internetowy podał niską cenę produktu, a po złożeniu zamówienia
    nie chce zrealizować zamówienia.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-19 19:14:46
    Temat: Re: Cena wiąże sprzedawcę w sklepie internetowym?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Czy ktoś mógłby mi podać podstawę(y) prawną na jaką się mam powoływać
    > przy rozmowach ze sklepem.

    przejrzyj archiwum grupy tej i pl.biznes - te tematy były niedawno!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-09-19 19:44:40
    Od: "Tomek" <N...@b...pl>

    > przejrzyj archiwum grupy tej i pl.biznes - te tematy były niedawno!

    Przejrzałem, nie znalazłem, mimo wszystko dziękuję.
    Jeżeli ktoś odpowie na moje pytanie będę wdzięczny.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2005-09-19 21:29:44
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Czy ktoś mógłby mi podać podstawę(y) prawną na jaką się mam powoływać
    > przy rozmowach ze sklepem.
    > Sklep internetowy podał niską cenę produktu, a po złożeniu zamówienia
    > nie chce zrealizować zamówienia.

    Nie zawsze wiąże. Jeśli podana cena była oczywistą pomyłką (np. komputer
    za 1zł) to sklep ma możliwości wykręcenia się.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-09-20 04:25:51
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    poczytaj o ofercie.. a w szczegolnosci o wystawieniu towaru wraz z cena
    (analogicznie do witryn www)

    ale pamietaj o jednym , sklep sam nic nie musi... a chce Ci sie biegac do
    sadu ????

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 6. Data: 2005-09-20 07:08:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dgn1tf$fr9$1@atlantis.news.tpi.pl>, Tomek wrote:
> [...]
    > przy rozmowach ze sklepem.
    > Sklep internetowy podał niską cenę produktu, a po złożeniu zamówienia

    http://tiny.pl/ql3b
    http://tiny.pl/ql3z

    Renata