  • 1. Data: 2005-09-19 19:17:13
    Temat: Kradzież fotografii w internecie
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Witam!
    Ktoś posługuje się moimi fotografiami zajumanymi z mojej strony www.
    Jak wygląda procedura zabezpieczenia dowodu w postaci aukcji internetowej i
    co mam dalej zrobić z "zabezpieczonym" dowodem?

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.cdrom.pl

  • 2. Data: 2005-09-19 20:00:34
    Temat: Re: Kradzież fotografii w internecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Radio Erewan" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ktoś posługuje się moimi fotografiami zajumanymi z mojej strony www.
    > Jak wygląda procedura zabezpieczenia dowodu w postaci aukcji
    internetowej i
    > co mam dalej zrobić z "zabezpieczonym" dowodem?

    Masz go wydrukować i zanieść policji. Aukcje możesz zachować również
    jako zapis elektroniczny oraz zachować na serwerze w archiwum, czy jak
    się to tam nazywa.

  • 3. Data: 2005-09-19 20:24:59
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 22:00:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Masz go wydrukować i zanieść policji. Aukcje możesz zachować również
    > jako zapis elektroniczny oraz zachować na serwerze w archiwum, czy jak
    > się to tam nazywa.

    No właśnie, jak mam zarchiwizować aukcję na serwerze, którym nie zarządzam?

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.cdrom.pl

  • 4. Data: 2005-09-19 20:26:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No właśnie, jak mam zarchiwizować aukcję na serwerze, którym nie
    zarządzam?

    Allegro ma własny archiwizator. Zapytaj na alt.pl.allegro . Tam nieraz
    archiwizują i podają link do zarchiwizowanej, wiec jakoś się to da
    zrobić.

  • 5. Data: 2005-09-19 20:51:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Radio Erewan napisał(a):

    > No właśnie, jak mam zarchiwizować aukcję na serwerze, którym nie zarządzam?

    Po pierwsze to chociazby wget-em zrob lokalna kopie strony z obrazkami.
    Napisz tez do administratora ze poszedles na policje i zeby
    administrator zrobil to samo.

  • 6. Data: 2005-09-19 21:15:50
    Od: "bd" <b...@b...bd>

    moze najpierw sprobowac by tak rozwiazac sprawe ugodowo.
    Ty czasami nie myslisz ze mozesz jakiemus gowniazowi powaznych problemow
    narobic... i to z wlasnej zawisci...

  • 7. Data: 2005-09-19 21:28:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    bd napisał(a):
    > moze najpierw sprobowac by tak rozwiazac sprawe ugodowo.
    > Ty czasami nie myslisz ze mozesz jakiemus gowniazowi powaznych problemow
    > narobic... i to z wlasnej zawisci...

    wlasnie przez takie ugodowe zalatwianie byle gowniarz nie boi sie isc i
    ukraść

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2005-09-19 22:06:34
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 23:15:50 +0200, bd napisał(a):

    > moze najpierw sprobowac by tak rozwiazac sprawe ugodowo.
    > Ty czasami nie myslisz ze mozesz jakiemus gowniazowi powaznych problemow
    > narobic... i to z wlasnej zawisci...

    Cóż... ugodowe załatwienie sprawy wygląda tak:
    1. Znajduję moją fotkę na Allegro.
    2. Piszę do firmy, która zajumała mi fotki, z prośbą o opłacenie całkiem
    niewysokiej stawki za użycie zdjęć.
    3. Zdjęcia znikają z aukcji, a goście piszą mi że mam się bujać, przecież
    nie ma tych zdjęć na aukcji...

    W dzisiejszym wypadku sprzedawca nie dość, że zajumał foty, to posługuje
    się moimi zdjęciami oszukując klientów. Zdjęcia reklamują urządzenie, z
    pomocą którego nie da się uzyskać takich efektów.

    Jak się rozpędzę i pójdę na policję (choć mi się nie chce), to dociągnę tą
    sprawę do końca, choćby po to, by metodę ścigania złodzieja udokumentować
    na mojej stronie poświęconej fotografii i ułatwić życie innym

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.cdrom.pl

  • 9. Data: 2005-09-19 22:20:53
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > wlasnie przez takie ugodowe zalatwianie byle gowniarz nie boi sie isc i
    > ukraść

    w sadzie i innych zawsze lepiej wygląda jak się można pochwalić faktem,
    żi najpier wysłało sie prośbe o usunięcie. Nie powiem, jakie wrażenie na
    niektórych robi pismo "w imieniu naszego klienta z jego uipowaznienia w
    trosce o bla bla bla w sprawie bla bla bla kancelaria adwokacka bla &
    bla :)"

    95% gości wymięka i brązowi portki ;)

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 10. Data: 2005-09-20 06:02:40
    Od: Art <s...@w...com>

    > Witam!
    > Ktoś posługuje się moimi fotografiami zajumanymi z mojej strony www.

    Jak je polinkował, to w miejsce tych fotek na serwerze wstaw zdjęcia
    "ładnych" pań i zgłos na Allegro używanie w aukcji takiej, a takiej
    obscenicznych zdjęć albo jpega z napisem "JESTEM ZŁODZIEJEM I TE ZDJĘCIA
    UKRADŁEM" . Zawiesza mu konto i po kłopocie. prościej i szybciej niż się
    procesować.
    Art