  • 1. Data: 2005-09-19 19:36:07
    Temat: duży kłopot (długie)
    Od: "kowal mieczysław" <k...@p...onet.pl>

    witam
    jeżeli to mozliwe to prosilbym abyście przedyskutowali taka sprawę:

    siostra-emerytka (60 l) sprzedała mieszkanie 2.09 (termin
    opuszczenia 6.09) i kupiła tansze 2.09 (termin wejscia do mieszkania
    20.09). Do 6.09 mieszkania nie opuściła lecz sie już wymeldowała (w
    nowym miejscu sie nie zameldowała). z tego co mi wiadomo po
    awanturze z nowa właścicielką oddała jej klucze, zostawiła rzeczy,
    wzięła torebkę, psa i wyszła. od tej pory nikt jej nie widział.za
    kilka godzin pod drzwiami zjawił sie tylko pies.sprawdziłem bez
    skutku szpitale, znajomych, dalsza rodzine i zgłosiłem na policję
    jej zaginiecie. nowa właścicielka zagroziła wystawieniem rzeczy na
    ulicę (sprawy mieszkaniowe oraz rzeczy siostry policji nie
    interesują) dogadałem sie z nia i z włascicielka kupionego przez
    siostre mieszkania ze rzeczy zabieram i przewoże ze starego
    mieszkania do kupionego. klucze od nowego mieszkania na razie
    zatrzymuja starzy właściciele. mam nadzieje ze siostra sie znajdzie
    cała i zdrowa i nie powinna miec do mnie pretensji. A jak należałoby
    postapić gdyby nieobecnosc siostry sie przedłuzała (trzeba załatwiac
    sprawy w nowej spółdzielni, opłacać czynsz, załatwic sprawy z
    zakładem energetycznym i pewnie jeszcze inne sprawy).
    pewnie troche chaotycznie i bardzo skrótowo ale chyba dość jasno.

    mkowal

  • 2. Data: 2005-09-19 19:59:17
    Temat: Re: duży kłopot (długie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kowal mieczysław" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dgn3t7$ebf$1@news.onet.pl...

    Bez upoważnienia siostry nic nie załatwisz.

  • 3. Data: 2005-09-19 20:18:30
    Od: "kowal mieczysław" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    > Bez upoważnienia siostry nic nie załatwisz.

    Tomek...hmm...jak sie siostra znajdzie to mi upowaznienie....
    trzym sie
    mkowal

  • 4. Data: 2005-09-19 20:22:35
    Od: "kowal mieczysław" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowal mieczysław" napisał w wiadomości
    > Tomek...hmm...

    przepraszam Robert.....a skad ja wziąłem Tomka.. :-)
    mkowal

  • 5. Data: 2005-09-19 20:27:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kowal mieczysław" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dgn6jt$l5v$1@news.onet.pl...

    > przepraszam Robert.....a skąd ja wziąłem Tomka.. :-)

    Dziś jesteś drugi :-) Pierwszy wlaną kumpel w robocie. często mylą.
    Nie wiem czemu.

  • 6. Data: 2005-09-19 21:35:56
    Od: "XYZ" <s...@o...pl>

    > Dziś jesteś drugi :-) Pierwszy wlaną kumpel w robocie. często mylą.
    > Nie wiem czemu.

    Jak to czemu? Od nazwiska-:)

  • 7. Data: 2005-09-19 21:47:45
    Od: "XYZ" <s...@o...pl>

    .sprawdziłem bez
    > skutku szpitale, znajomych, dalsza rodzine i zgłosiłem na policję
    > jej zaginiecie.

    A jak długo siostry nie ma? Może warto rozwiesić jej zdjęcia? A może się
    załamała i poszła do jakiegoś schroniska dla bezdomnych, na dworzec, do
    jakiegoś domu opieki społecznej itp. Podzwoń po tych miejscach. Jak dla mnie
    to bardzo poważne, musiało jej się zrobić okropnie przykro.

> [...]
    > zatrzymuja starzy właściciele. mam nadzieje ze siostra sie znajdzie
    > cała i zdrowa i nie powinna miec do mnie pretensji.

    Myślę, ze nie będzie miała pretensji

> [...]
    > zakładem energetycznym i pewnie jeszcze inne sprawy).
    > pewnie troche chaotycznie i bardzo skrótowo ale chyba dość jasno.

    Zakład energetyczny - jeżeli starzy właściele nie pójdą tam osobiscie lub
    pisemnie nie wypowiedzą umowy, rachunki będą przychodziły na nich i na nich
    mozesz opłacać. To samo dotyczy zakładu gazowniczego. Gorzej ze
    spółdzielnią. Ale tam też siedzą ludzie, weź jakiś papier z policji o
    zgłoszeniu zaginięcia, powiedz że chcesz płacić czynsz, aby nie było
    zadłuzenia i niech coś zaproponują.

    Z całego serca życzę odnalezienia siostry