  • 1. Data: 2007-10-06 13:32:22
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "Biedak" <m...@o...pl>

    Witam.
    Kilka miesięcy temu znajomy sprzedał stare mieszkanie w którym mieszkał,
    obecnie mieszka w nowo wybudowanym domu z rodzicami, rodzice bez problemu
    zameldowali sie w nowym domu, jemu się nie udało zameldować ponieważ aby sie
    zameldować potrzebna jest książeczka wojskowa, on jej nie ma bo nigdy jej
    nie wyrobił i nie stawiał sie do WKU, nie był na żadnej komisji itp, WKU
    unikał jak tylko się dało, w 2003 roku skonczył 28 lat czyli udało mu sie
    uniknąć służby wojskowej tak jak chciał. Jak teraz ma zmienić miejsce
    zameldowania soro nie ma tej książeczki wojskowej? Jesli zgłosi sie do WKU
    to poniesie jakieś konsekwencje ? co
    ma zrobić ?

  • 2. Data: 2007-10-06 13:43:46
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Biedak wrote:
> [...]
    > uniknąć służby wojskowej tak jak chciał. Jak teraz ma zmienić miejsce
    > zameldowania soro nie ma tej książeczki wojskowej? Jesli zgłosi sie do WKU

    jak przez tyle lat miał się w wku to niech się teraz miga z meldunkiem.

  • 3. Data: 2007-10-06 15:27:24
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    > jak przez tyle lat miał się w wku to niech się teraz miga z meldunkiem.

    Zastanawiam sie po co ktoś ma przedstawić książeczke wojskową do
    przemeldowania się. Kobiety nie posiadają książeczek wojskowych i nie mają
    problemów.

  • 4. Data: 2007-10-06 15:31:19
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Mariusz napisał(a):

    > Zastanawiam sie po co ktoś ma przedstawić książeczke wojskową do
    > przemeldowania się. Kobiety nie posiadają książeczek wojskowych i nie mają
    > problemów.

    jest potrzebna i tak mówią panie w urzedzie meldunkowym, bez niej nie ma
    jak sie zameldowac

  • 5. Data: 2007-10-06 17:25:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:

    > Zastanawiam sie po co ktoś ma przedstawić książeczke wojskową do
    > przemeldowania się. Kobiety nie posiadają książeczek wojskowych i nie mają
    > problemów.

    bo biuro meldunkowe załatwia za ciebie powiadomienie WKU. Inaczej bys
    jeszcze do WKU biegał oddzielnie i potem bys pisał co to za głupota, że
    trzeba w dwa różne miejsca biegac, jakby to biuro meldunkowe nie mogło
    samo WKU powiadamiać.

  • 6. Data: 2007-10-06 19:54:43
    Od: TC <t...@k...tw>

    > jest potrzebna i tak mówią panie w urzedzie meldunkowym, bez niej nie ma
    > jak sie zameldowac

    Wielu Świadków Jehowy nie posiada książeczek wojskowych, a jednak są
    meldowani. Uprzedzając ew. pytania: Nie stawiając się na komisję za
    komuny szli do więzienia z sądu normalnego, a gdy poszli na komisję
    dostawali książeczkę to byli sądzeni przez sąd wojskowy i dostawali
    większe wyroki. Do dziś wielu nie ma książeczki i niekiedy urzędnicy
    marudzą, ale zawsze w końcu - nie raz po telefonach w dziwne miejsca -
    meldują.

  • 7. Data: 2007-10-07 10:25:33
    Od: "P^L^B" <p...@k...net.pl>

> [...]
    > jeszcze do WKU biegał oddzielnie i potem bys pisał co to za głupota, że
    > trzeba w dwa różne miejsca biegac, jakby to biuro meldunkowe nie mogło

    No nie do końca chyba tak. Jak w 2000 roku się meldowałem w nowym miejscu
    zamieszkania to musiałem z książeczką wojskową się jakiemuś trepowi
    pokazywać. Nie pamiętam czy było to WKU, czy coś przy urzędzie meldunkowym,
    ale było. Coś spisał, dał kwit i dopiero mogłem się zameldować.

    Piotr
    GG: 382438