  • 1. Data: 2007-10-06 08:38:34
    Temat: Dodatkowe pieniazki za znalezienie pracodawcy ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy osobie, ktora pobiera zasilek, jezeli znajdzie pracodawce, przysluguja
    jakies dodatkowe pieniadze z Urzedu Pracy ? Cos nie bardzo moge znalezc na
    ten temat w googlach, a obolo mi sie o uszy, ze to jest chyba kwota ok. 200
    zl c miesiac przez pol roku.

    Prosilbym, jezeli to mozliwe, o podanie podstawy prawnej.

    Dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-10-06 09:22:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Sat, 6 Oct 2007 10:38:34 +0200, od ra9om1ak :

> [...]
    > zl c miesiac przez pol roku.
    >
    > Prosilbym, jezeli to mozliwe, o podanie podstawy prawnej.

    Szczerze klikając to pierwszy raz słyszę o takim czymś, ale może coś
    przeoczyłem.
    Natomiast pracodawca jeśli zatrudnia pracownika zarejestrowanego w UP jako
    bezrobotnego, zdaje się może ubiegać się o refundację kosztów chyba ZUS czy
    innych składek obowiązkowych.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ciekawe artykuły ??? : http://grupy2.3mam.net/

  • 3. Data: 2007-10-06 10:05:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    usun napisał(a):

    > Natomiast pracodawca jeśli zatrudnia pracownika zarejestrowanego w UP
    > jako bezrobotnego, zdaje się może ubiegać się o refundację kosztów
    > chyba ZUS czy innych składek obowiązkowych.

    Może się ubiegać. I to wszystko, bo po pierwsze primo, taki pracownik
    musi być specyficzny ( długotrwale bezrobotny, bardzo młody, całkiem
    stary, bez doświadczenia w żadnym zawodzie, coś tam jeszcze), a na
    koniec i tak się dowie, że "brak funduszy". Przerabiane parę miesięcy
    temu, nawet refundacji za kurs niezbędny do wykonywania pracy
    potencjalny pracownik nie dostał.
    No, ale może mój PUP taki kijowy jest, bo podobno na ów kurs z innych
    powiatów byli wysłani bezrobotni.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 4. Data: 2007-10-06 13:00:27
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > 200 zl c miesiac przez pol roku.
    >
    > Prosilbym, jezeli to mozliwe, o podanie podstawy prawnej.

    Podstaw prawnych nie mam ale w Koszalinie jest cos takiego
    Jesli przed końcem zasiłku znajdzie się samemu prace do okresu gdy
    zakończyłby się zasiłek gdyby sie nie znalazło pracy
    wypłacany jest dodatek
    Zona dostawała coś około 150 zł
    Fot

  • 5. Data: 2007-10-06 15:00:35
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    dodatek aktywizacyjny - art.48 ustawy o o promocji zatrudnienia i
    instytucjach rynku pracy

    Jean