  • 81. Data: 2002-08-21 23:33:17
    Temat: Re: Proszę
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3D6420CC.D977A8F8@elita.pl...

    > Ile stawiasz na poparcie swojego zdania? 1000,00 złotych będzie
    > w sam raz, a może za dużo lub za mało?
    > Czy też Twoje zdanie nic nie jest warte ?

    Ja moje zdanie przedstawiam Ci za darmo. Podobne zdanie
    przedstawilo i poparlo odpowiednio kilka innych osob wiele postow
    wczesniej. Jesli Ty swoich racji nie poparles jeszcze zadnymi
    konkretami. Zrob to w koncu. Przyklady ! Konkrety !

    GreG

  • 82. Data: 2002-08-21 23:41:10
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Oczywiście, że dwustronna! Dyć to właśnie mówię.
    > Tylko dlaczego na tej zależności zarabia tylko JEDNA strona!?
    > I to kosztem drugiej?

    Kto sie czuje poszkodowany? Banki internetowe? Sklepy internetowe?
    Aukcje internetowe? Serwisy informacyjne? Firmy, ktore internet
    wykorzystuja do wlasnej reklamy? A moze autorzy blogow?

    GreG

  • 83. Data: 2002-08-21 23:41:21
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marek K wrote:
    > Ludzie!
    > Przestańcie karmić trolla ;)

    Mówisz, że GreG to prowokator?
    W sumie może masz i rację bo jakoś nie wierzę, że kupuje
    książki, filmy, płyty, kasety i w żadnym wypadku nie
    odsprzedaje/daje ich innym coby nie złamać prawa...

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 84. Data: 2002-08-21 23:51:07
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    GreG wrote:
    > Ja moje zdanie przedstawiam Ci za darmo.

    Nie - Ty na razie cwaniakujesz za darmo.
    No najwyżej kosztuje Cię to tyle ile czasu straconego
    na wklepanie bzdur, które piszesz.

    > Podobne zdanie przedstawilo i poparlo odpowiednio kilka
    > innych osob wiele postow wczesniej.

    Zobaczymy czy zechcą je podeprzeć konkretną kwotą, czy
    stać je tylko na próżne gadanie.

    > Jesli Ty swoich racji nie poparles jeszcze zadnymi
    > konkretami. Zrob to w koncu. Przyklady ! Konkrety !

    Masz sklerozę - podałem KONKRETNY punkt, który jest
    jednoznaczny.

    Ponawiam swoje pytanie - ile stawiasz na poparcie swojego
    zdania. Czy też nie jest nic warte, nawet dla Ciebie ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 85. Data: 2002-08-21 23:53:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    GreG wrote:
    > Kto sie czuje poszkodowany? Banki internetowe?
    > Sklepy internetowe?

    Tak.

    > Serwisy informacyjne?

    Tak.

    > A moze autorzy blogow?

    Tak.

    Oraz wiele innych twórców.

    Zadowolony

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 86. Data: 2002-08-22 05:18:14
    Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl>

    > jezeli masz gdzies tekst licencji (i nie jest on jakos strasznie dlugi,
    > to przepisz go moze i przeslij, zobaczymy co tam jest ciekawego,

    Program jest obecnie spakowany.Musze sie dokopac do tych wszystkich
    dokumentów ,a ostatnio brakuje mi doby.

    > Jezeli masz gdzies adres strony internetowej (lub przynajmniej nazwe
    > porogramu) - podaj, poszukamy w sieci.
    >
    > --
    > Wojciech
    Program to ArchiCad6.5

  • 87. Data: 2002-08-22 07:47:55
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Kaizen wrote:

    > Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 16:28:10 +0200, "Alahard"
    > <a...@i...pl> zakodował:

    > Przepraszam wszystkich, już nie będę walił murem w pustą głowę ;)

    Przyłączam się i przepraszam, ze tak późno się zorientowałem,

    ech blondyństwo ;)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 88. Data: 2002-08-22 08:20:14
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek K <m...@o...kappa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ak17ht$b5d$...@n...tpi.pl...
    > Ludzie!
    >
    > Przestańcie karmić trolla ;)
    >
    > Marek

    Wydaje mi się, że jeśli w jakimś wątku głos zabierze Elita/Astec/Sti/... to
    wątek nie zakończy się, jeżeli ostatni post nie jest autorstwa w/w. A gdyby
    tak skonstruować automat, który na każdy jego post udzielał by jekiejkolwiek
    odpowiedzi (treść nieistotna), to gość nie odkleiłby się od kompa do końca
    życia! Tylko czy to nie podpada pod art. 155, 160 i inne k.k.?

    Alek

  • 89. Data: 2002-08-22 08:22:51
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...

    > to uważam, że muszę to zrobić.

    Ja wiedziałem, że tak będzie. Ja wiedziałem.

    Alek

  • 90. Data: 2002-08-22 09:40:08
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message

    > Tak.

    > Tak.

    Jako nie zwiazany z zadnym telekomem uzytkownik internetu,
    posiadajacy i prowadzacy zreszta kilka serwisow WWW
    ZDECYDOWNIE nie oczekuje od providerow internetu
    ani zlotowki za to ze ludzie odwiedzaja moje serwisy.
    Wrecz przeciwnie, jestem im wdzieczny za to ze umozliwiaja
    internautom odwiedzanie moich stron i np. zapoznanie sie
    z ofertami firm. Jedyne czego oczekuje to TANSZY i bardziej
    powszechny dostep do internetu, dzieki czemu wiecej osob
    zajrzy na moje strony.

    EOT

    Marek Zachara