  • Data: 2002-08-21 08:22:08
    Temat: Re: Proszę
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl wrote:

    > Nic takiego nie napisałem! Dalszą dyskusję uważam za bezcelową.

    jasne,
    a zaraz się okaże, żę 20 osób korzysta z tego samego konta news

    Twój post:
    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 20 Aug 2002 16:01:05 +0200

    "Ale w co? W to, że nie obchodzą Cię licencje i umowy producenta
    sprzętu, który kupujesz? "

    tu napisałeś o licencji udzielanej dystrybutorowi przez producenta

    Oni mogą tam nawet mieć punkty o koszerności,
    a Ciebie - jako klienta - to ani grzeje ani ziębi.
    Otrzymujesz razem ze sprzętem legalny egzemplarz utworu - tu programu -
    i możesz sobie z nim zrobić co Ci się żywnie podoba. "

    a tu napisałeś,
    że otrzymujesz autorskie prawa majątkowe do programu,

    skąd taki wniosek:
    z legalnej definicji słowa licencja jasno wynika, że upoważnia ona w
    ograniczony sposób z korzystania z utworu.
    Nie sądzę zatem, żebyś - jako profesjonalista w tym temacie - miał na
    myśli licencję pisząc "możesz robić co Ci się żywnie podoba".
    A zatem masz na myśli przeniesienie autorskich praw majątkowych.

    Co samo w sobie jest bzdurą.

    Dalej - nie przytoczyłes jakiejkolwiek podstawy prawnej.
    Dalej - Twoje argumenty są oparte tylko i wyłącznie na Twoim zdaniu,
    bez uzasadniania czegokolwiek.

    Jeśli w taki sam sposób doradzasz komukolwiek ...

    > I wszystko na ten temat.

    hi hi,

    to może powiem teraz
    a kuku zrobiłem Cię w konia,
    zajmuję się prawem autorskim.

    jak to udowodnić - wystarczy przeczytać moje posty,
    wiem na co się powołac.

    > Tak ja się tym zajmuję.

    więc powienieneś w tym zajmowaniu się zwracać większą uwagę na
    obowiązujące przepisy.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa