  • Data: 2002-08-21 13:19:54
    Temat: Re: Proszę - długie, ale btak mi cierpliwości
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:
    > kto daje jej prawo posiadania tego "egzemplarza programu"?
    > kupiła, tak? co kupiła?

    Zgadza się kupiła program - dokładniej: egzemplarz programu

    > no nareszcie
    > więc Kinga może sprzedać to prawo tak? czy nie?

    Jakie prawo?

    > no to już wiemy, że prawnikiem nie jesteś ;)

    Oczywiście, że nie jestem. Gdzieś twierdziłem, że jestem?
    Zajmuję się tylko działalnością w tej dziedzinie w ramach STI.

    > rotfl,
    > licencja jest prawm do używania programu, right?

    W przypadku programu komputerowego jest opisem zasad na jakich
    użytkownik może korzystać z danego programu.

    > więc żeby ktoś inny mógł programu używać, musisz mu to prawo
    > sprzedać, right? a w licencji możesz tego zabronić, capisci?

    Sprzedajesz egzemplarz z licencją i nie możesz zabronić jego
    odsprzedaży, nie podlega to już kontroli właściciela praw autorskich.
    Tak stanowi prawo.

    > to co sprzedajesz?

    Program komputerowy, konkretnie jego egzemplarz.

    > słuchaj no ASTEC, czy tobie sięlicencja z manualem nie pomyliła?

    Mam na imię Arek, nie Astec. I nic mi się nie pomyliło.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm