  • Data: 2002-08-21 09:40:25
    Temat: Re: Proszę
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl wrote:

    > Nieprawda, nic takiego nie napisałem, wymyślasz sohbie.
    > Pisałem o *egzemplarzu* programu.

    a co to jest "egzemplarz programu"???
    nośnik i program, którego używasz na podstawie licencji?

    wątek zaczął się od programu arch(itektonicznego - jak mniemam)

    możesz - drogi Panie Profesjonalisto - wskazać mi _jeden_
    powszechnie dostępny program komputerowy, którego nabywasz autorskie
    prawa majątkowe, a nie licencję.

    > Przytoczyłem. Konkretny i jednoznaczny.

    widziałem, art. 51 prawa autorskiego,

    widzisz różnicę pomiędzy udzieleniem licencji,
    a sprzedażą autorskich praw majątkowych?

    jeśli tak ponawiam prośbe,
    wymień _jeden_ powszechnie dostępny program, którego autorskie prawa
    majątkowe możesz nabyć.

    > Tak myślałem, że to nowa wersja Experta.

    oj, daleko mi do experta,
    ale się staram selfEGO działa :->

    .

    btw: zanim zaczniesz kogoś obrażać zastanów się czy na pewno masz rację

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa