  • 21. Data: 2018-03-23 08:23:56
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Błądzisz okrutnie i wypisujesz wierutne bzdury.

    Rozumiem, że jakby to Stachowiak potraktował taserem w kiblu policjantów
    i trochę podusił, to w ogóle nie byłoby sprawy, bo nie da się rażenia i
    duszenia połączyć ze śmiercią, a uprawnień nie mógł przekroczyć bo
    żadnych nie miał. Po prostu wzieliby i umarli - winnych nie ma. Tadam;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2018-03-23 08:40:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Gdyby w opinii jako jednej z przyczyn nie wskazano narkotyków. Gdyby
    > napisano, że zmarł w wyniku użycia tasera albo krwotoku spowodowanego
    > pobiciem,to dałoby by się spokojnie przedstawić oskarżenie, że wspólnie
    > i w porozumieniu naradzając obowiązujące prawo w zakresie ŚPB. Ale tu
    > jest problem, o nie można wykluczyć, ze zmarł od narkotyków, a tu już
    > winy policjantom przypisać nie sposób.

    Tia... tak jak większość zgonów w dokumentacji to niewydolność
    naczyniowo oddechowa (albo krążeniowa), nie ważne na co chorował denat i
    jak to się przyczyniło do śmierci. Tu jest tak samo, nie ważne, do czego
    przyczyniły się inne rzeczy, ważne, że przestał oddychać.
    Dla mnie to naciągane jest, podobnie jak szycie obecnie oskarżenia na
    chłopaka, który niby przyczynił się do wypadku premier Szydło.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 23. Data: 2018-03-23 08:53:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla mnie to naciągane jest, podobnie jak szycie obecnie oskarżenia na
    > chłopaka, który niby przyczynił się do wypadku premier Szydło.

    Ze straszydłem też ponoć wszytko było oczywiste i zgodne z zasadami...
    do tego stopnia, że sami prokuratorzy odmówili podpisania się pod
    śledztwem i złożyli wniosek o sprawdzenie wątku borowików. Dlatego też
    zgodnie z procedurami zespół prokuratorów rozwiązano i ich wniosek stał
    się bezprezedmiotowy, a pod papierami (już nie do końca zgodnie z
    procedurami) zamiast prokuratorów prowadzących sprawę podpisał się ich szef.

    Przecież gołym okiem widać, że zarówno w obu przypadkach kryje się
    funkcjonariuszy. Przy takim stopniu robienia kurwy z logiki, to zabójcy
    Popiełuszki do dziś byliby wolni - skąd wiadomo, że nie umarł na
    niewydolność krążeniowo oddechową i to że go wrzucili w worku do wody
    nie miało z tym związku?

    Shrek.

  • 24. Data: 2018-03-23 09:43:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-23, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Ale to pierszwa opinia;) Potem inni zbadali sprawę dokładniej (nie
    > wiadomo konkretnie jak, bo ciała już nie było) i doszli do wniosku, że
    > jednak duszenie, bicie i rażenie prądem nie da się na 100% powiązać ze
    > śmiercią, więc się nie da...

    No ale jest konsensus, że taserem tak nie wolno bo można zrobić ała. To
    czym się to różni od wystawienie przez okno? Nie jest to narażenie w
    rozumieniu 160kk?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-03-23 10:04:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale jest konsensus, że taserem tak nie wolno bo można zrobić ała. To
    > czym się to różni od wystawienie przez okno? Nie jest to narażenie w
    > rozumieniu 160kk?

    Tym, ze jak policjant w kiblu to jest przekrocznie uprawnień, a jak ty
    to spowodowanie śmierci bo uprawnień nie miałeś, więc ci się nie da
    takiego zarzutu postawić.

    A bardziej dosadnie to było przysłowie na ten temat, ale z ostrożności
    procesowej nie zacytuję. Więc nie ma sensu stawiać mi zarzutów, bo nie
    wiadomo na 100% czy miałem na myśli to o kurwach i łbach, ale na wszelki
    wypadek oświadczam, że chodzi o inne:P

    Shrek

  • 26. Data: 2018-03-23 10:08:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-23 o 10:04, Shrek pisze:

> [...]
    > procesowej nie zacytuję. Więc nie ma sensu stawiać mi zarzutów, bo nie
    > wiadomo na 100% czy miałem na myśli to o kurwach i łbach, ale na wszelki

    coś na zasadzie "mam swoje zdanie, ale go nie wyjawię i na wszelki
    wypadek się z nim nie zgadzam"? :P

    --
    http://kaczus.cba.pl

  • 27. Data: 2018-03-23 10:22:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > coś na zasadzie "mam swoje zdanie, ale go nie wyjawię i na wszelki
    > wypadek się z nim nie zgadzam"? :P

    "czy prawdą jest że, ...?" ;)

    Przypomnialo mi się

    "Żołnierzu - kto jest waszą matką?
    - Rosja Radziecka!
    A waszym ojcem?
    - Towarzysz Stalin!
    A kim chcecibyście zostać?
    -Sierotą!
    "

    Shrek

  • 28. Data: 2018-03-23 18:00:32
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2018-03-23 o 08:23, Shrek pisze:

> [...]
    > duszenia połączyć ze śmiercią, a uprawnień nie mógł przekroczyć bo
    > żadnych nie miał. Po prostu wzieliby i umarli - winnych nie ma. Tadam;)

    Gdy czytam twoje teksty przypomina mi się cytat z Seksmisji "to nie jest
    najlepszy przykład". Spróbuj się dowiedzieć czemu. Przywykłem do
    specjalistów internetowych typu - nie mam pojęcia więc się wypowiem.
    Z drugiej strony szkoda, że nie ma osobnego wątku o skazaniu Tomasza
    Komendy. Taki Szrek czy inny znawca w jednym mógłby pomstować - czemu
    skazano kogoś na podstawie wątpliwej opinii a w drugim wątku pomstowałby
    czemu na podstawie wątpliwej opinii kogoś nie skazano. Śmiechom nie
    byłoby końca.

  • 29. Data: 2018-03-23 18:39:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2018 o 18:00, grzech pisze:

    > Gdy czytam twoje teksty przypomina mi się cytat z Seksmisji "to nie jest
    > najlepszy przykład".
    To powiedz mi co by było, gdyby to podejrzany wyrwał funkcjonariuszowi
    tasera i kajdanki, następnie skutego potraktował nim do rozładowania
    baterii i trochę podusił. A funkcjonariusz by w tym czasie akurat zszedł?

    Shrek

  • 30. Data: 2018-03-23 18:59:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-03-23 o 18:00, grzech pisze:

    > Przywykłem do
    > specjalistów internetowych typu - nie mam pojęcia więc się wypowiem.

    Do wyrażenia swojego odczucia czy wrażenia nie potrzeba być specjalistą
    w danej dziedzinie. Tak jak krytyk muzyczny nie musi umieć grać.

> [...]
    > skazano kogoś na podstawie wątpliwej opinii a w drugim wątku pomstowałby
    > czemu na podstawie wątpliwej opinii kogoś nie skazano. Śmiechom nie

    Nic tu do śmiechu nie ma.
    W obu wypadkach mamy do czynienia z charakterem policji i mechanizmami
    w niej działającymi.
    W pierwszym przypadku parcie na wynik i wsadzanie pierwszego z brzegu
    a w drugim krycie współpracowników.
    Gdzie by nie sięgnąć do medialnej sprawy zawsze coś jest nie tak
    (ostatnio pamiętam np jak Komendant po akcji pod bankomatem w Wiszni Małej
    ogłaszał (kłamał w żywe oczy aż jego podwładni się krzywili), że akcja
    była przeprowadzona zgodnie ze sztuką a potem słyszałem w trzech różnych
    telewizjach opinie byłych i obecnych policjantów - w tym również uczestników
    tej akcji, że jednak było wiele uchybień itd itp.
    Takie sytuacje dają niestety obraz policji taki jaki jest i tak ją widzi
    Shrek i wielu innych.