    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Date: Fri, 23 Mar 2018 07:38:56 +0100

    > Jakbyś jeszcze napisał gdzie takie dziwadło twierdziłem :-)

    Wątek "nieumyślne spowodowanie śmierci", gdzie przyznawałeś, że
    zostawienie dziecka w samochodzie na 5 minut nijak śmierci nie powoduje
    i zarzut jest z dupy, ale twierdziłeś, że

    "Jakiś zarzut postawić musieli, by była podejrzaną. Trudno było ją w
    charakterze świadka w takiej sprawie przesłuchiwać."oraz

    "wypadałoby ją przesłuchać procesowo" oraz podobne mądrości.

    > Coś, co próbujesz mi przypisać tym razem dotyczyła tego, czemu matkę
    > martwego dziecka znalezionego w jej samochodzie należało przesłuchać
    > jako podejrzaną, a nie świadka czy pokrzywdzonego. Tam było to
    > spowodowane tym,że istniały przesłanki do przedstawienia jej zarzutu,

    Jakie? Ponadto rozmawialiśmy również o tej, której dziecko wpadło do
    niezabezpieczonej przez gminę studzienki i prokurator na święta im
    również postawił zarzuty. Ogólnie polecam przejrzeć wątek, bo ciekawych
    rzeczy o sposobie pracy i policji można się dowiedzieć. TLDR - należy
    unikać z nimi kontaktu za wszelką cenę, a jak już wpadniesz w ich tryby
    to po prostu milczeć.

    > nie można w takim wypadku jej w charakterze świadka słuchać.

    Można - tylko potem trzeba drugi raz słuchać jako podjrzanego. Na tej
    zasadzie to każdy by biegła na świadka - jak już cię pok jako świadka
    przesłucha, to zarzutów ci postawić nie można - taka tradycja!;) No weż
    sie;)

    Teraz już wiem, że zrobiłem bardzo dobrze spuszczając twoich kolegów na
    drzewo, jak udzielałem kolesiowi pierwszej pomocy i przybyli na miejsce
    policjanci byli najbardziej zainteresowani moimi danymi. Jeszcze by mi
    jakiś prokurator zarzuty postawił dla mojego dobra.

    Shrek