  • Data: 2018-03-23 21:41:30
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2018 o 21:25, Sonn pisze:

    > I z tego wynika, że "nie ma potrzeby uzasadniać specjalnie zarzutów,
    > tylko stawia się je świadkom i pokrzywdzonym "bo wypada ich przesłuchać
    > procesowo"?

    Tak - z tego wynika, ze matce dziecka postawiono zarzut ponieważ
    "wypadalo ją przesłuchać procesowo", bo przecież nie będziesz słuchał w
    takiej sprawie na świadka. A żeby postawić zarzut, to trzeba jakiś
    postawić. Tu masz świadka, któremu postawiono zarzut (nawet sam Robert
    przyznał, że zostawienie dziecka w samochodzie w żaden sposób śmierci
    nie powoduje), ale do stawiania zarzutów specjalnego uzasadnienie nie
    trzeba - najwyżej się potem umorzy i nie rozumie on w czym problem.

    Naprawdę przeczytaj tamten wątek, bo nie tylko ja tak to zrozumiałem.

    Podobnie było w przypadku rodziców dziecka, które zginęło w
    niezabezpieczonej przez gminę studzience. Dobra - formalnie może nie
    można by z nich zrobić pokrzywdzonych, ale stopień skurwienia dobrze to
    oddaje.

    Shrek