  • 1. Data: 2002-03-07 02:59:02
    Temat: Projekt stowarzyszenia o honorariach autorskich za strony www
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Tak sie zastanawialem kto jeszcze na tym skorzysta,
    i poza sajtami ze zdjeciami erotycznymi, najwiecej zyska prasa,
    czasopisma internetowe, portale.
    Prasa, portale, czasopisma elektroniczne zawieraja wylacznie materialy
    autorskie i uzyskaja forme finansowania swojej dzialalnosci przez ISP.

    Uzytkownicy beda klikac, prasa zarabiac, a ISP znajdzie pretekst zeby
    podniesc oplaty za dostep do internetu.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-03-07 09:24:07
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Thu, 07 Mar 2002 03:59:02 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    znowu zaczynasz perdolic ?

    NIE KARMIC TROLLA !!!!

  • 3. Data: 2002-03-07 09:40:37
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "m_konieczny" <m...@u...net> napisał w
    wiadomości news:ubce8u4g3hieavueasd7uhdpsu4t0q6q8m@4ax.com...
    On Thu, 07 Mar 2002 03:59:02 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    znowu zaczynasz perdolic ?

    NIE KARMIC TROLLA !!!!

    A co ty poza chamstwem wnosisz na grupe? Nie czytaj!

    Leszek

  • 4. Data: 2002-03-07 10:13:54
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Thu, 7 Mar 2002 10:40:37 +0100, "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>
    wrote:

    >U?ytkownik "m_konieczny" <m...@u...net> napisa? w
    >wiadomo?ci news:ubce8u4g3hieavueasd7uhdpsu4t0q6q8m@4ax.com...
    >On Thu, 07 Mar 2002 03:59:02 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    >wrote:
    >
    >znowu zaczynasz perdolic ?
    >
    >NIE KARMIC TROLLA !!!!
    >
    >A co ty poza chamstwem wnosisz na grupe? Nie czytaj!
    >
    >Leszek

    ile placi Egspierd za trollowanie w jego imieniu ?
    a moze ty jestes taki egspierdowy bot ?

  • 5. Data: 2002-03-07 10:36:56
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "m_konieczny" <m...@u...net> napisał w
    wiadomości news:i9fe8uk42ph2et9ck1paseu66c4a520ks8@4ax.com...
    wrote:

> [...]
    >
    >A co ty poza chamstwem wnosisz na grupe? Nie czytaj!
    >
    >Leszek

    ile placi Egspierd za trollowanie w jego imieniu ?

    Wiesz co? Smieszny jestes.Nikt nie zmusza cie do czytania jego postow
    ale twoj nie ma nawet luznego zwiazku z prawem.Masz do niego uraz?
    Pisz na priva bezposrednio do niego.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-07 10:57:04
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Thu, 7 Mar 2002 11:36:56 +0100, "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>
    wrote:

> [...]

    >Wiesz co? Smieszny jestes.Nikt nie zmusza cie do czytania jego postow
    >ale twoj nie ma nawet luznego zwiazku z prawem.Masz do niego uraz?

    Przejrzalem przed chwila posty z ostatnich tygodni i stwierdzilem,
    z konsternacja, ze twoje posty ograniczaja sie jedynie do "obrony
    dobrego imienia" Egspierda ?

    Rozumiem, ze katolicka nauka spoleczna wywarla na tobie pietno,
    ale troche szacunku dla samego siebie nie zaszkodzi nawet
    ludziom sklonnym do intelektualnego masochizmu...

    Poza tym zero tresci.

    Czego wiec ty szukasz na tej grupie ?
    Swoje uwielbienie mozesz wyrazis Egspierdowi na priva

  • 7. Data: 2002-03-07 11:23:14
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Czego wiec ty szukasz na tej grupie ?

    A ty?

  • 8. Data: 2002-03-07 12:01:05
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Thu, 7 Mar 2002 12:23:14 +0100, "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>
    wrote:

    >A ty?

    Robie to z przykrego obowiazku.
    Pisze prace naukowa o roznego rodzaju internetowych dewiantach.
    Egspierd zajmuje na mojej liscie jedna z czolowych lokat.

    A teraz wiedze, ze i ciebie chyba tam umieszcze.
    Rozwijasz sie we wlasciwym kierunku
    (choc oczywisce musze oddac Egspierdowie sprawiedliwosc,
    jemu w trollowaniu malo kto dorowna, moze Skoonks
    w niemieckiej hierarchi usnetu, albo Gandja u Anglikow.

    Ale jak tak dalej sie bedziesz staral to i ty wyrobisz sobie
    trollowata marke...

    Nie trac wiec nadzieji...

  • 9. Data: 2002-03-07 12:09:18
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Nie zajmuj sie wywieraniem presji na uzytkownikow usenetu.
    Jest temat prawny i albo piszesz na temat, albo nic nie piszesz.
    Poczytaj etykiete usenetu i charter grupy prawo.

    Obrazliwe, chamskie zagrywki sa czeste na tej jedynej grupie usenetu.
    Blokowanie dyskusji, zmiana tematu.

    Jaki masz interes aby temat honorariow autorskich za strony www
    wyplacanych przez ISP i podstawy prawnej takiej interpretacji nie byl
    tutaj przedyskutowany, jezeli nawet prasa sie nim zajela i tysiace
    autorow stron www oczekuja co z tego wyjdzie.

    Jestes oplacany zeby blokowac tematyczne dyskusje na grupie prawo ?

    Jacek

  • 10. Data: 2002-03-07 12:49:35
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    CUT.........CUT..........CUT............bo znowu się zaczyna !!!!

    Cudny