  • 1. Data: 2002-03-06 20:18:03
    Temat: Zwolnienie z przyczyn ekonomicznych
    Od: "TPI" <s...@w...pl>

    Moje pytanie ? Czy spolka Z00 morze rozwiazac umowe o prace z przyczyn
    ekonomicznych? Spolka ktora zatrudnia 5 osob. i jak to wyglada od strony
    prawnej.?
    pozdrowienia - krogulec

  • 2. Data: 2002-03-07 23:22:37
    Temat: Re: Zwolnienie z przyczyn ekonomicznych
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "TPI" <s...@w...pl> wrote in message news:a65tia$kc2$1@news.tpi.pl...
    > Moje pytanie ? Czy spolka Z00 morze rozwiazac umowe o prace z przyczyn
    > ekonomicznych? Spolka ktora zatrudnia 5 osob. i jak to wyglada od strony
    > prawnej.?
    > pozdrowienia - krogulec

    Moze. Ale wowczas pracownikom oprocz okresu wypowiedzenia i ekwiwalentu za
    niewykorzystany urlop przysluguje rowniez odprawa (1,2 lub 3 miesieczne
    pensje).

    Pozdrawiam,
    Marta