  • 1. Data: 2008-03-19 08:28:01
    Temat: Program prawniczy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Szukam oferty programu zawierającego mniej więcej to co LEX-Omega, ale by
    był do niego dostęp po prostu po podaniu hasła z dowolnego komputera z
    dostępem do Internetu. Może być oczywiście płatny. Jest niby LEX Omega, ale
    on wymaga instalacji programu na komputerze oraz noszenia klucza HPSP. Ma
    ktoś jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2008-03-19 09:12:54
    Temat: Re: Program prawniczy
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Mar 2008 09:28:01 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > z dostępem do Internetu. Może być oczywiście płatny. Jest niby LEX
    > Omega, ale on wymaga instalacji programu na komputerze oraz noszenia

    Lex Online.
    Niestety, nie ma szans na "dowolny komputer", Lex blokuje możliwość
    korzystania z programu tylko pod jeden, wskazany przez użytkownika IP.

    Pono można się bawić w jakieś tunelowanie czy coś, ale to już NTG ;-)

    Kiedyś PCIP coś takiego obiecywał, ale skończyło się na wstępnych
    deklaracjach:
    http://www.pcip.pl/?a=produkt&tytul=Prawnik

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-03-19 11:37:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Lex Online.
    > Niestety, nie ma szans na "dowolny komputer", Lex blokuje możliwość
    > korzystania z programu tylko pod jeden, wskazany przez użytkownika IP.

    A co przy dynamicznym przydziale IP?

    > Pono można się bawić w jakieś tunelowanie czy coś, ale to już NTG ;-)

    Nie chodzi mi o łamanie zabezpieczenia.

    > Kiedyś PCIP coś takiego obiecywał, ale skończyło się na wstępnych
    > deklaracjach:
    > http://www.pcip.pl/?a=produkt&tytul=Prawnik

    Może ktoś jeszcze będzie coś innego znał.

  • 4. Data: 2008-03-19 12:33:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Mar 2008 12:37:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A co przy dynamicznym przydziale IP?

    Nie sądzę, ale spytałbym gości z Woltersa.

  • 5. Data: 2008-03-19 15:08:21
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > ale on wymaga instalacji programu na komputerze oraz noszenia klucza HPSP.

    namiastka isip.sejm.gov.pl

    Cezar

  • 6. Data: 2008-03-19 15:31:42
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Ma ktoś jakiś pomysł?

    LEX POLONICA ONLINE. Mam (tzn. kancelaria, w ktorej pracuje ma) i polecam!
    Bez zadnych durnych kluczy, blokowania IP, etc. Po prostu wpisujesz login,
    haslo i pracujesz.

  • 7. Data: 2008-03-19 18:17:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > namiastka isip.sejm.gov.pl

    Nie ma komentarza.

  • 8. Data: 2008-03-19 22:58:57
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Heming pisze:
> [...]
    > Bez zadnych durnych kluczy, blokowania IP, etc. Po prostu wpisujesz login,

    Dokładnie tak
    Lex Polonica daje Ci zarówno możliwość instalowania na komputerze, jak i
    (alternatywnie) dostępu on-line. Dostęp z dowolnego komputera, o ile
    podasz prawidłowy login i hasło, Ograniczeniem jest tylko, jaki limit
    wykupisz, tzn ile osób naraz może być zalogowanych. Korzystamy już dwa
    lata z wersji LPM i nie narzekamy.

  • 9. Data: 2008-03-19 23:13:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podasz prawidłowy login i hasło, Ograniczeniem jest tylko, jaki limit
    > wykupisz, tzn ile osób naraz może być zalogowanych. Korzystamy już dwa

    Skoro korzystacie, to napisz jak jest z opłatami. Na ich stronie jest tylko
    wersja wykupu na 24 godziny i 7 dni. 7 dni kosztuje bez mała 150 zł, co
    daje w roku 7.800 zł. Liczę na to, ze wykupując na rok płaci się mniej.
    Wysłałem do nich maila, ale jeszcze odpowiedzi nie ma.

  • 10. Data: 2008-03-20 21:22:42
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > co daje w roku 7.800 zł. Liczę na to, ze wykupując na rok płaci się mniej.
    > Wysłałem do nich maila, ale jeszcze odpowiedzi nie ma.

    LPO ma budowe modulowa (no, moze raczej quasi-modulowa, bo jedynem programem
    modulowym z prawdziwego zdarzenia jest Legalis), wiec koszt zalezy nie
    tylko, od wersji, ale i od modulow, ktore dokupisz.