  • 1. Data: 2004-01-13 10:18:14
    Temat: Problem z kupnem telefonu.
    Od: "Michał Przestrzelski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Zwracam się z dość błahym problemem jednak z uwagi na to, że zmarnowałem
    sporo czasu a i pieniędzy pozwalam sobie poprosić o radę.
    Sprawa dotyczy zaoferowanego mi telefonu komórkowego przez jednego z
    naszych operatorów. Ofertę złożono mi telefonicznie jak również pocztą
    elektroniczna proponując zakup w cenie promocyjnej atrakcyjnego modelu
    telefonu z zamian za podpisanie umowy na kolejne dwa lata. Niestety mimo,
    wystawania w kolejce i zapewnień w informacji salonu, ze takie aparat jest
    właśnie dostępny na chwilę przed podpisaniem umowy okazywało się, ze takiego
    telefonu nie ma i proponowano inny już nie tak atrakcyjny (rzecz oczywiście
    subiektywna, ale w ocenie atrakcyjności odpieram się na wartości tel. w
    wolnej sprzedaży). Od operatora usłyszałem, ze nie mają wpływu na stan
    magazynowy w swoich salonach.
    Moje pytanie brzmi: Czy była to oferta sprzedaży w świetle prawa i czy
    operator jest zobowiązany do sprzedania mi takiego telefonu. A jeżeli tak
    to, jakie mam szanse na wyegzekwowanie moich racji

    Pozdrawiam
    Michał Przestrzelski

  • 2. Data: 2004-01-13 11:27:37
    Temat: Re: Problem z kupnem telefonu.
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Moje pytanie brzmi: Czy była to oferta sprzedaży w ?wietle prawa i czy
    > operator jest zobowi?zany do sprzedania mi takiego telefonu. A jeżeli tak
    > to, jakie mam szanse na wyegzekwowanie moich racji

    Masz nagranie ? Przypomnij sobie jak pewien Lew skladal oferte ...

    ;-)

  • 3. Data: 2004-01-13 11:31:45
    Od: "Wilus" <f...@i...pl>

    Przecież nie powiedzieli Ci że wycofują się z oferty, nie sądze również aby
    przy składaniu oferty określili termin jej realizacji, czy też podpisania
    umowy. Powiedzieli tylko że towar jest w tej chwili niedostępny. Tak więc
    można stwierdzić, że oferta jest ciągle ważna i nie ma mowy o wycofaniu się
    z niej.
    Możesz spróbować pogadać z kimś z obsługi (najlepiej kierownik salonu), żeby
    dał ci znać jak będą mieli wybrany przez ciebie aparat, albo określił termin
    w którym dany model będzie dostępny, lub zaproponował inny sposób
    załatwienia sprawy. Tak chyba będzie znacznie łatwiej.

    A jak nie, to przecież nie są jedyni na rynku.

  • 4. Data: 2004-01-13 14:45:13
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    Po prostu idź do innego salonu tego samego operatora czesta sie tak zdarze
    ze gdy oferowany i szeroko reklamowany aparat jest w jakiejsc otrakcyjnej
    promocji, schodzi jak cieple buleczki i trzeba po prostu tafic na taki salon
    ktory jeszcze nie wysprzedał wszystkiego

  • 5. Data: 2004-01-13 14:47:17
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    sory za łamaną polszczyznę