  • 1. Data: 2004-01-13 07:54:08
    Temat: POMOCY!!! - Przeglad fuszerka w autoryzowanym serwisie
    Od: "Łukasz Bartczak" <l...@t...pl>

    Witajcie!!
    Mam kłopot, ponieważ dostałem od firmy niedawno samochód służbowy - Seicento
    (2002), które ma lekko ponad 60 tys. Wypadało by pojechać nim na przegląd.
    Firma moja stwierdziła, bym pojechał do autoryzowanego warsztatu, a że
    poprzedni użytkownik pojazdu - handlowiec z Wawy powiedział mi iż jest parę
    rzeczy do zrobienia - przygotowałem się na większy wydatek niż przy
    standardowym przeglądzie z okazji 60 tys. km.
    I zaczął się klops! Jak wiadomo, serwisy widząc oklejone firmowe auta zaraz
    zaczynają wymyślać różne usterki, aby tylko zwiększyć koszty i zarobić na
    takich naiwniakach. z 600 zł zrobiło się 1480 zł. Dlaczego?? Doszła wymiana
    kompletnego sprzęgła i jeszcze kilku rzeczy. Zapłaciłem i niby OK, ale
    praktycznie niedługo po wyjeździe z serwisu stwierdziłem, że coś z autem
    jest nie tak. Tłuką hamulce, z tyłu w bębnach coś szumi, a sprzęgło chodzi
    tak jak chodziło. Mam kolegę który zna się więcej na takich rzeczach, który
    stwierdził iż prawdopodobnie sprzęgła wcale nie wymienili (powinni mi dać
    wszystkie wymienione części, a sprzęgła tam nie było), a hamulce z tyłu są
    conajmniej już uszkodzone. Dodam iż na kartce z serwisu dokładnie opisali co
    sprawdzali i co wymienili i co jeszcze można zrobić.
    Pytanie moje - czy mogę żądąć powtórnej darmowej naprawy?? Ponieważ jestem
    pewien iż albo niektórych rzeczy wcale nie wymieniono, albo może nawet
    przyczyniono się do szybszej usterki innych podzespołów. Swoją drogą jest
    gorzej niż przed przeglądem.
    Pomóżcie błagam, bo dzisiaj jadę do nich na wojnę o 12 i nie wiem jakimi
    podstawami prawnymi mógłbym się podeprzeć!!!
    Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i wystrzegajcie się autoryzowanych
    serwisów!!!
    Łukasz