eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problem z gwarancją.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2005-01-13 17:44:56
    Temat: Problem z gwarancją.
    Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl>

    Witam.
    Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
    Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
    powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
    naprawy dokonać w ramach gwarancji.
    Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
    skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
    od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?

    Pozdrawiam




  • 2. Data: 2005-01-14 16:00:42
    Temat: Re: Problem z gwarancją.
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>


    Użytkownik "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    news:cs6c26$jhp$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
    > Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
    > powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
    > naprawy dokonać w ramach gwarancji.
    > Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
    > skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
    > od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?

    owszem, o ile tak stanowią warunki gwarancji zamieszczone na dokumencie
    gwarancyjnym.
    p.
    W.



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1