  • 11. Data: 2010-02-24 14:49:04
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci
    news:bpahn.8172$6i7.2829@newsfe06.ams2...

    > A jak jest niezgodne z umowa?

    A to inna sprawa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-02-24 16:08:59
    Temat: Re: Problem z firma dostarczajaca internet..
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <Gmahn.7977$6i7.3543@newsfe06.ams2>, p...@d...com says...>

    > Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.

    No to klient tez moze sobie odebrac zycie i bedzie po sprawie, nie?

  • 13. Data: 2010-02-24 23:08:52
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Leszek" <r...@p...nospam.pl> wrote in message

    > Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.

    No to klient tez moze sobie odebrac zycie i bedzie po sprawie, nie?
    -------------

    Nie bo klient to czlowiek a firma to twor wirtualny.
    Zakonczenie dzialanosci firmy nie oznacza samobojstwa wlasciciela czy
    wlasciciieli - zgadza sie?
    Widzisz roznce?
    Nie?
    To popatrz, jak firma zakonczy dzialalnosc to jej wlasciciel moze zalozyc
    druga, jak czlowiek odbierze sobie zycie to juz drugiego miec nie bedzie -
    teraz jasniej?
    Wiec worc juz do ksiazek szkolnych.

  • 14. Data: 2010-03-10 17:17:08
    Od: "Aga K R" <a...@g...pl>

    Mam taki problem. Związku z tym, że jestem niepełnosprawny i pracuję
    przez Internet potrzebuję znacznie szybszego łącza, ale niestety, mój
    dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
    maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
    nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
    więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
    która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
    nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
    niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
    zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    umowy bez konsekwencji finansowych.

    Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

    To niestety masz pecha, nie uda Ci się rozwiązać umowę i wojowanie skonczy
    się w sądzie,
    na pewno mają umowę z kancelarią, która sciga niepłacących klientów i takich
    co chcą rozwiązać przed czasem
    umowę.

    możesz wojować znam przypadek z autopsji, 2 lata wojował klient i wtopił,
    walka o 200zł skończyła się na kosztach
    za biegłych sądowych i kilka tys zapłacił na koniec

    swoją drogą łącze 2Mb jest łączem szybkim i nie wyobrażam sobie
    że mogłobybyć do czegoś niewystarczająće, no chyba że do sciąania filmów
    Blue Ray