eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problem z firmą dostarczającą internet..
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2010-02-24 12:37:52
    Temat: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam,

    Mam taki problem. Związku z tym, że jestem niepełnosprawny i pracuję
    przez Internet potrzebuję znacznie szybszego łącza, ale niestety, mój
    dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
    maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
    nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
    więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
    która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
    nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
    niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
    zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    umowy bez konsekwencji finansowych.

    Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński


  • 2. Data: 2010-02-24 12:38:11
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>


    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@y17g2000yq
    d.googlegroups.com...

    > Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

    na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje
    watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc


  • 3. Data: 2010-02-24 12:44:00
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-24 13:37, l...@g...com pisze:

    > ... uważam, że jeśli klient nie jest
    > zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    > umowy bez konsekwencji finansowych.


    A jakie prawa powinna mieć firma niezadowolona z klienta?

    --
    spp


  • 4. Data: 2010-02-24 13:26:04
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@y17g2000yq
    d.googlegroups.com...

    >dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
    >maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
    >nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,

    A jak podpisywales umowe, to bylo na niej ze ma byc ile? 100 Gb?


    >uważam, że jeśli klient nie jest
    >zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    >umowy bez konsekwencji finansowych.


    Skoro tak uwzasz, to skontaktuj sie z parlamentarzystami, aby uchwalili taka
    ustawe.
    Poki co Twoje "uwazanie" nie stanowi w RP prawa.

    Pozdrawiam
    SDD



  • 5. Data: 2010-02-24 13:35:39
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 24 Lut, 13:37, "l...@g...com" <l...@g...com> wrote:
    Co w moim przypadku jest
    > nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
    > niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
    > zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    > umowy bez konsekwencji finansowych.
    >
    > Co by Państwo zrobili na moim miejscu?
    >
    > Pozdrawiam
    > Łukasz Czerwiński

    Przeczytali umowe. Powinies sie doweidziec z niej czemu nie mozesz
    rozwiazac umowy z tego powodu.


  • 6. Data: 2010-02-24 13:42:58
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    l...@g...com pisze:

    > dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
    > maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
    > nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,

    LOL

    To czym się zajmujesz? Ściąganiem filmów BlueRay ;->

    > więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
    > która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
    > nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest

    "Niedopuszczalne" pisze się razem.

    > niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
    > zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    > umowy bez konsekwencji finansowych.

    Zdecyduj się: chcesz umowę rozwiązać z powodu "wolnego" (ROTFL) łącza,
    czy też z powodu awarii, która została już naprawiona?


  • 7. Data: 2010-02-24 14:01:57
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 24 Lut, 13:38, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik <l...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@
    y17g2000yqd.googlegroups.com...
    >
    > > Co by Państwo zrobili na moim miejscu?
    >
    > na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje
    > watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc


    Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi,
    że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do
    internetu, to ma prawo do rozwiązania umowy. Co najciekawsze
    przeczytałem też umowę/regulamin, który można pobrać ze strony nPlay,
    i tam takiego paragrafu już nie ma...

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński - www.lukasz-design.pl


  • 8. Data: 2010-02-24 14:05:26
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "pmlb" <p...@d...com>


    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hm36ue$aqf$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-02-24 13:37, l...@g...com pisze:
    >
    >> ... uważam, że jeśli klient nie jest
    >> zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    >> umowy bez konsekwencji finansowych.
    >
    >
    > A jakie prawa powinna mieć firma niezadowolona z klienta?

    Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.


  • 9. Data: 2010-02-24 14:08:06
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "pmlb" <p...@d...com>


    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hm39ej$jue$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@y17g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >
    >>dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
    >>maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
    >>nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
    >
    > A jak podpisywales umowe, to bylo na niej ze ma byc ile? 100 Gb?
    >
    >
    >>uważam, że jeśli klient nie jest
    >>zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    >>umowy bez konsekwencji finansowych.
    >
    >
    > Skoro tak uwzasz, to skontaktuj sie z parlamentarzystami, aby uchwalili
    > taka ustawe.
    > Poki co Twoje "uwazanie" nie stanowi w RP prawa.

    A jak jest niezgodne z umowa?
    Poza tym, mogl zostac wprowadzony w blad. Znam podbny przypadek, gdzie osoba
    dala sie namowic na jakies lacze z internetowym telefonem i TV. Okazuje sie,
    ze telefon internetowy nie dziala i tv tez, i ze sa to problemy w tym
    konretnym rejonie...
    Ale na usluge namaiali sowicie. Zapewniali, ze to i tamto, hohoho...
    to jest uczciwe?


  • 10. Data: 2010-02-24 14:23:07
    Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>


    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:787cc563-c2fd-460d-ac54-e8f2771885a5@v25g2000yq
    k.googlegroups.com...

    > Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi,
    > że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do
    > nternetu, to ma prawo do rozwiązania umowy.

    no wiec jesli masz tam taki paragraf i rzeczywiscie nie miales dostepu przez
    tyle czasu, ale ciaglego dostepu, to piszesz rozwiazanie umowy z podaniem
    konkretnego punktu i czekasz co dalej

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1