  • 1. Data: 2002-03-29 15:24:45
    Temat: Prepisy przeprowadzenia remontu na drodze publicznej
    Od: "wojtus" <w...@s...pl>

    Gdzie znajdę przepisy dot. warunków w jakicg przeprowadza sieremontu na
    drodze publicznej

  • 2. Data: 2002-03-29 18:07:52
    Od: "TT" <t...@k...net.pl>

    O co konkretnie Ci chodzi ?

  • 3. Data: 2002-04-02 08:32:23
    Od: "wojtus" <w...@s...pl>

    Chodzi w jak sposób w nocy ma być oznaczona naprawiona powierzchnia
    studzienki. Czy wystarczy postawienie drewnianego kozła zabierającego 3/4
    pasa ruchu na oświetlonej ulicy.

  • 4. Data: 2002-04-05 09:46:59
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Chodzi w jak sposób w nocy ma być oznaczona naprawiona powierzchnia
    > studzienki. Czy wystarczy postawienie drewnianego kozła zabierającego 3/4
    > pasa ruchu na oświetlonej ulicy.

    Skoro jest naprawiona to po co ja oznaczac ?

    TB

  • 5. Data: 2002-04-05 18:44:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Apr 2002, Tomasz Bednarz wrote:

    >+ > Chodzi w jak sposób w nocy ma być oznaczona naprawiona powierzchnia
    >+ > studzienki. [...]
    >+ Skoro jest naprawiona to po co ja oznaczac ?

    <dywagacja>
    Naprawiona != mająca już pełną wytrzymałość
    <koniec>

    Pozdrowienia, Gotfryd