  • 1. Data: 2002-03-29 18:04:53
    Temat: Re:_Odmowa_przyjęcia_mandatu?
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    "Leszek"-u Kochanie Ty moje ;-)

    >To przeczytaj uwaznie jego post(a pozniej klep w klawisze).
    Niestety nie masz racji,Leszku. Na tej liście dyskutuje się o prawie,a
    zadający tu pytania liczą na odpowiedź godną przynajmniej interesującego się
    prawem, bo przecież nie liczą na prawnika.Nie proszą o ocencę swego
    postępowania.Człowiek nie przyjął mandatu,taki jest fakt,a zadawanie pytań
    typu:"dlaczego wcześniej nie pomyślał" jest niegrzeczne,świadczy o złym
    wychowaniu i nie licuje z postawą....
    Wniosek: słusznie Ci zwrócono uwagę,przyjmij więc ją uderz się w pierś (nie
    za mocno;-D) i nie rób tego więcej.

    >Teraz juz rozumiesz?
    Staraj się pisać pisać na tyle jasno i zrozumiale,abyś za chwilę nie musiał
    prostować lub wyjaśniać co miałeś na myśli.
    Czy znów przypadkiem nie zmierzasz w niewłaściwym kierunku? Zauważyłem,że
    znów wielu użytkowników zwraca ci uwagę,koryguje twoją wiedzę i
    zachowanie.Życzę Wesołych Świąt oraz owocnych przemyśleń.Myślisz,że Sandra
    cię wspomoże?

  • 2. Data: 2002-03-29 20:12:03
    Temat: Re: Re:_Odmowa_przyjęcia_mandatu?
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Do jakiej kategorii nalezy twoj post? Komu odpowiadasz? Na jaki temat?
    Dlaczego nie pod watkiem? Co ma to wspolnego z prawem?

    Leszek

  • 3. Data: 2002-03-29 20:15:32
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Krzysio News" <K...@s...net.pl> napisał w