  • 1. Data: 2002-03-29 12:54:44
    Temat: Skradziony samochód
    Od: "Anna Owczarek" <a...@k...com.pl>

    Cześć!
    Mam pewien problem chodzi o to że zginął firmowy samochód w którym niestety
    były dokumenty (ubezpieczenie i dowód rejestracyjny) w związku z tym że
    firma WIE że w tym wypadku odszkodowania nie odzyska postanowiła ściągnąć
    sobie te pieniądze ze mnie :( , ponieważ uznali że moją winą było to że
    dowód został w samochodzie. Dodam że dokumenty zostawiali wszyscy ale
    trafiło akurat na mnie bo ostatni z niego wysiadłem. Dodam że samochód
    zginął po godzinach pracy, był na terenie zamkniętym firmy, nie podpisywałem
    żednej odpowiedzialności za samochód, mam w umowie o prace taki punkt że
    odpowiadam materialnie za powieżone mienie ale chyba nie po godzinach
    pracy???
    Może ktoś wie czy muszę oddawać pieniądze za samochód bo straszyli mnie już
    zwolnieniem dyscyplinarnym i sprawą w sądzie?
    Pomooocy!
    Anna Owczarek

  • 2. Data: 2002-03-29 13:52:05
    Temat: Re: Skradziony samochód