    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prędkość neostrady
    Date: Mon, 16 Jul 2018 18:24:04 +0200

    W dniu 2018-07-16 o 15:17, Kris pisze:

    > podrążyłem temat Do tej pory podawali widełki- w moim przypadku byłoi
    > to od 20 do 80 więc jak realnie miałem 25 to było zgodne z umowa i ew
    > reklamacje mogli odrzucać Jakiś czas temu UE się za to wzięła i teraz
    > operatorzy musza określać "zwykle dostępną prędkością" która musi
    > być przez min 70% czasu działania usługi Neostrada określiła to w
    > mojej opcji na 70% prędkości maksymalnej Regulaminy zmieniła na
    > początku 2017roku już tylko mi to umknęło. Więc teoretycznie przez
    > 70% czasu powinienem mieć 56 000kb/s Jest też nawet stosowny zapis w
> [...]

    Jaką masz kartę sieciową? Obsługije 100 mb/s czy przynajmniej 1 GB/s?
    Ja się dałam oszukać z wlasnej niewiedzy, tzn. nie wiedząc, że to zalezy
    od karty sieciowej. Wzięłam najszybszy internet (i za to płacę), a mam
    kartę sieciowa 100 Mb/s.
    Nikt mnie przed zawarciem umowyz UPC nie poinformował o tej zależności.

    --
    animka