  • Data: 2018-07-16 15:17:45
    Temat: Re: Prędkość neostrady
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 15:06:49 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > w cywilizowanych krajach podaje sie gwarantowalna predkosc minimalna a to co dzieje
    sie w Polsce to nic innego jak oszustwo

    podrążyłem temat
    Do tej pory podawali widełki- w moim przypadku byłoi to od 20 do 80
    więc jak realnie miałem 25 to było zgodne z umowa i ew reklamacje mogli odrzucać
    Jakiś czas temu UE się za to wzięła i teraz operatorzy musza określać "zwykle
    dostępną prędkością" która musi być przez min 70% czasu działania usługi
    Neostrada określiła to w mojej opcji na 70% prędkości maksymalnej
    Regulaminy zmieniła na początku 2017roku już tylko mi to umknęło.
    Więc teoretycznie przez 70% czasu powinienem mieć 56 000kb/s
    Jest też nawet stosowny zapis w umowie.
    Zobaczymy jak to będzie w praktyce
    A tak mnie naszło: skoro w ostatnich dwóch latach(a regulacje obowiązują od stycznia
    2017roku) nie miałem zwykle dostępną prędkości stanowiącej 70% prędkości maksymalnej
    to mogę domagać się jakiejś rekompensaty za te ponda półtora roku?