    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo własności intelektualnej Agora S.A.(GW) najświętszym jest! ;-)
    Date: Wed, 13 Apr 2016 07:04:56 +0200 (CEST)

    MK <m...@b...cn> pisze:

    > Jak do tej pory udowadniasz jedynie własna głupotę.
    > Już wielokrotnie zwracano Ci uwagę że zmiana tematu jest niewłaściwa,
    > może zagrożenie sankcją pozwoli tej prostej prawdzie dotrzeć do tego
    > sznurka który utrzymuje Twoje uszy na miejscu?

    Zmiana tematów jest zgodna z netykietą. Jeśli zmiana tematów w
    odpowiedziach ma być "zła zawsze" to pisz dlaczego _twoim zdaniem_ .
    No chyba że jesteś po prostu baranem idącym za stadem postarzającym cudze
    opinie ze zrozumieniem godnym papugi ale nie takiej z więziennego slangu.

    http://rafa.eu.org/papers/netykiet.html
    --
    A. Filip
    Mądremu jedno słowo, głupiemu tysiąc. (Przysłowie ormiańskie)