  • Data: 2016-04-13 23:20:35
    Temat: Re: Prawo własności intelektualnej Agora S.A.(GW) najświętszym jest! ;-)
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK"

    > Już wielokrotnie zwracano Ci uwagę że zmiana tematu jest niewłaściwa,
    > ---
    > Czemu ? Jeśli to jego artykuł to nie ma żadnych przeszkód by zatytułował
    > go jak bądź.

    To niech zacznie nowy wątek
    ---
    Czego znowu chcesz ?! Każdy artykuł rozpoczyna nowy wątek. Dyskusja ewoluuje
    z kolejnymi artykułami. Kiedy z czasem tematy artykułów przestają oddawać
    poruszaną w nich tematykę należy zmienić temat. Kiedyś wpisywało się nowy
    temat i dodawało "Was:...". Dzisiaj raczej nie ma to sensu bo powszechnie
    używane są programy układające artykuły zgodnie z następstwem przechowywanym
    w innych polach nagłówkowych artykułów lepiej nadających się do tego
    wątkowania.

    > może zagrożenie sankcją pozwoli tej prostej prawdzie dotrzeć do tego
    > sznurka który utrzymuje Twoje uszy na miejscu?
    > ---
    > Wszyscy w domu ?

    U ciebie raczej nie bo masz problemy z prawidłowym cytowaniem - następny
    janosik usenetu
    ---
    Nie, to Ty masz problemy. Kolejny niusowy snob.