  • 11. Data: 2006-06-04 10:43:13
    Temat: Re: Prawo uczelni [wshe] do mojej pracy dyplomowej
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes:

    > Praktycznie żadne.

    > ... do czasu aż nie wyrazisz tego typu zgody.

    ...co jest całkowicie normalne.

  • 12. Data: 2006-06-04 11:37:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    F.T. wrote:

    > Czy mozna taka zgode napisac
    > obronic prace a pozniej cofnac?
    > Czy juz cofnąc sie moze nie da?

    Art. 68 ustawy o prawie autorskim.

    Inną sprawą jest kwestia etyczna złożenia oświadczenia woli tylko po to,
    żeby się potem do niego nie stosować.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-06-04 15:12:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Piotr Dembiński napisał:

    > ...co jest całkowicie normalne.

    Że absolwent może się umówić z uczelnią według uznania obu stron: zgoda.
    Ale jeśli się z automatu żąda licencji od studentów (w domyśle: jako
    warunek dopuszczenia do egzaminu dyplomowego), to niebezpiecznie
    podchodzi mi to pod uzależnienie wykonania czynności służbowej od
    otrzymania korzyści majątkowej (cyt. za kodeksem karnym).

    -------------------+
    -------------------+

  • 14. Data: 2006-06-04 20:09:40
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes:

> [...]
    > to niebezpiecznie podchodzi mi to pod uzależnienie wykonania
    > czynności służbowej od otrzymania korzyści majątkowej (cyt.

    Ale tak się robi.

  • 15. Data: 2006-06-04 20:42:56
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Piotr Dembiński napisał:

    > Ale tak się robi.

    Rozboje też się popełnia. Ale co z tego miałoby wynikać?

    -------------------+
    -------------------+

  • 16. Data: 2006-06-04 21:16:39
    Od: "D.Ł" <s...@e...pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2006 09:06:49 +0200, SDD napisał(a):

    > Zaloze sie, ze autor watku jest studentem "Polskiego Uniwersytetu
    > Wirtualnego" :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    No to przegrałeś zakład ;-)
    Pracę mam już na ukończeniu i pewnie nie uda mi się przeforsować inne
    oświadczenie. Za późno się wziąłem za to.
    Dawniej wshe żądało zrzeczenia się praw autorskich. Trafiło to nawet do p.
    Wajsa z radia zet. No i dziś jest takie oświadczenie.
    Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki.
    No chyba że jeszcze temat nie wyczerpany

    D.Ł.

  • 17. Data: 2006-06-04 21:19:20
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes: