  • Data: 2008-05-24 11:38:23
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 May 2008 10:43:25 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Koszty jakie ponosi by uzyskać przychód w tej
    > pracy. Są to np. koszty dojazdu (zauważ, że
    > osoby dojeźdzające z innego miasta, mają
    > podwyższony KUP), zakupu materiałów, szkoleń
    > itp.~

    Tak jest w prawie podatkowym, masz rację.

    Czy przedsiębiorca może obyć się bez kosztów np.
    energii? Koszty ogrzania magazynu są nieoczywiste
    a jednak uznawane (jako wpływ na przychód). Chodzi
    mi o to, że u przedsiębiorcy łatwiej odróżnić co
    jest kosztem przedsiębiorstwa, a co kosztem
    'życiowym' przedsiębiorcy. Pracownik najemny
    niejako całość swoich kosztów kieruje na uzyskanie
    przychodu - nie tylko dojazdy itd. na co zezwala
    prawo podatkowe. Czy 'przedsiębiorstwo' pracownika
    najemnego może funkcjonować bez kosztów żywności?
    Mówimy o dłuższej niż tydzień perspektywie ;))

    --
    pozdro
    poreba