  • Data: 2008-05-24 20:35:51
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Jotte <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrng3fkpr.8l6.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > No patrz. Moja "jakaś firemka" jest gówniana, wg Twojej definicji.
    > Łącznie 3 pracowników + ja. No masz Ci los. ;(
    Facet, nie bierz tego tak literalnie i do siebie. Ja przecież nie
    wiem, co ty robisz.
    Szczerze ci życzę, żeby ci się to rozrosło do rozmiarów poważnego
    przedsięwzięcia, naprawdę.

    > Ja też wiem na czym stoję.
    Nie twierdzę, że nie, choć należy dopuścić możliwość, iż jest to złudne
    wrażenie.

    > Nie wiem czemu masz takie pogardliwe podejście
    > do pracodawców.
    Taką sobie zrobili opinię w czasach kiedy im się wydawało że wszystko mogą,
    poza tym lata doświadczeń, znajomości ludzkich losów.
    To zresztą temat na osobną dyskusję.

    > Nie wszyscy pracodawcy mają za cel być
    > skurwysynami i wydymać pracownika.
    Nie sądzę aby to był cel sam w sobie (przynajmniej nie dla wszystkich). To
    raczej metoda.
    Być może nie przez wszystkich stosowowana, ale przez większość na pewno.

    > Jak będe miał ciężką
    > sytuację, to pracownicy będą o tym wiedzieć i sam im pomogę
    > znaleźć lepsze stanowiska, udokumentuję odpowiednio ich pracę,
    > dam rekomendację.
    Obyś nie miał takiej sytuacji, a jeśli ci się zdarzy to obyś nie zapomniał
    coś
    tu napisał.

    --
    Jotte