  • Data: 2008-05-24 19:55:48
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 May 2008 16:22:46 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ma pełne prawo ich nie wliczać. :)
    Wy znowu o polskich przepisach podatkowych.

    > Przedsiębiorcy nie jest łatwiej. To URZĘDOM jest łatwiej
    łatwiej ustalić czy zjedzona kanapka jest kosztem
    -przedsiębiorcy
    -pracownika najemnego?

    > Czy ja jako _osoba_ _fizyczna_ prowadząca DG:
    znaczy przedsiębiorca?
    > * nie ponoszę kosztów związanych z żywnością (ergo nie jem)
    > lub
    > * mogę je sobie wrzucić w koszty prowadzonej działalności
    > ? :)
    W usiech zapewne tak, podkreślałem, że nie dywaguję tu nad polskim systemem
    podatkowym ani pojęciami ekonomiczno-finansowymi. mam formalny disklajmer
    uskutecznić, że "tak na chłopski rozum"?

    > Koszty osobowe, kosztami osobowymi. Nie są związane z prowadzoną DG,
    > czy wykonywaną pracą.
    Posługiwanie się się terminami z finansów i ksiegowości w tej dyskusji może
    być zwodnicze. Koszta osobowe w mojej DG są jak najbardziej kosztami
    prowadzenia działalności. /jestem zarówno przedsiębiorc, jak i pracownikiem
    najemnym/

    --
    pozdro
    poreba