  • 1. Data: 2007-09-22 08:44:54
    Temat: Prawo o ruchu drogowym znak B-1
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Znaczenie znaku B-1 brzmi: "zakaz ruchu" ??
    czyli zakaz dotyczy pojazdów, pieszych w kolumnach oraz jeźdźców,
    poganiaczy ??

    znak B-41 widoczny tu:
    http://foto.3mam.net/Warszawa/slides/Aleje-Jerozolim
    skie%20(7).html
    dotyczy tylko pieszych, ale czy dotyczy także rowerzystów ?

    zmierzam do tego, że ustawienie znaku B-1 w tym miejscu:
    http://foto.3mam.net/Warszawa/slides/Las%20Kabacki%2
    0i%20okolice%20(12).html
    w zasadzie też chyba uniemozliwia wejście pieszym..., no chyba że byłoby
    jakieś pobocze, ale tu ewidentnie pobocza nie ma.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2007-09-22 10:13:06
    Temat: Re: Prawo o ruchu drogowym znak B-1
    Od: Publius Enigma <p...@U...pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 10:44:54 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Znaczenie znaku B-1 brzmi: "zakaz ruchu" ??
    > czyli zakaz dotyczy pojazdów, pieszych w kolumnach oraz jeźdźców,
    > poganiaczy ??

    Na chłopski rozum tak.

    > znak B-41 widoczny tu:
    > http://foto.3mam.net/Warszawa/slides/Aleje-Jerozolim
    skie%20(7).html
    > dotyczy tylko pieszych, ale czy dotyczy także rowerzystów ?

    Nie, czemu? Rowerzystów dotyczy B-1 i B-9.

> [...]
    > w zasadzie też chyba uniemozliwia wejście pieszym..., no chyba że byłoby
    > jakieś pobocze, ale tu ewidentnie pobocza nie ma.

    Moim zdaniem uniemożliwa wejście pieszym w kolumnie. Pojedyńczym nie. Jesli
    się mylę to poprawcie.

    Karol (p...@U...pl gg:4575511 JID:publius//chrome.pl)

  • 3. Data: 2007-09-22 12:40:10
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Znaczenie znaku B-1 brzmi: "zakaz ruchu" ??
    > czyli zakaz dotyczy pojazdów, pieszych w kolumnach oraz jeźdźców,
    > poganiaczy ??

    Nie, zakaz dotyczy pojazdów. Uważasz że "Zakaz zatrzymywania i postoju"
    zakazuje także zatrzymania się pieszemu? ;-))

  • 4. Data: 2007-09-22 21:11:05
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 22 Sep 2007 14:40:10 +0200, od Robert J. :

    > Nie, zakaz dotyczy pojazdów. Uważasz że "Zakaz zatrzymywania i postoju"
    > zakazuje także zatrzymania się pieszemu? ;-))

    gdyby był na chodniku lub z tabliczką dotyczy także chodnika - to tak
    zabrania także pieszym, ale znak ten zazwyczaj dotyczy poruszających się po
    jedni, a co do zasady piesi po jezdni nie chodza

  • 5. Data: 2007-09-23 22:55:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Znaczenie znaku B-1 brzmi: "zakaz ruchu" ??
    > czyli zakaz dotyczy pojazdów, pieszych w kolumnach oraz jeźdźców,
    > poganiaczy ??

    Kolumn pieszych, jeśli już.

    [ciach]

> [...]
    > w zasadzie też chyba uniemozliwia wejście pieszym..., no chyba że byłoby
    > jakieś pobocze, ale tu ewidentnie pobocza nie ma.

    Zakaz pobocza dotyczy także (bo całej drogi).

    Ale łaskawie zapoznaj się z definicją określenia "kolumna pieszych".

  • 6. Data: 2007-09-23 22:57:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > gdyby był na chodniku lub z tabliczką dotyczy także chodnika - to tak
    > zabrania także pieszym,

    Bzdura. Przeczytaj sobie rozporządzenie.

    > ale znak ten zazwyczaj dotyczy poruszających się po
    > jedni, a co do zasady piesi po jezdni nie chodza

    Serio? No popatrz...

  • 7. Data: 2007-09-24 06:23:14
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > gdyby był na chodniku lub z tabliczką dotyczy także chodnika

    A pokaż mi teraz taką tabliczkę dot. zakazu zatrz. :-))). Nie wiem czy iesz
    ale ten zakaz od ładnych kilku lat z definicji dotyczy także chodnika.

    > to tak
    > zabrania także pieszym,

    O kurde! To ja za każdym razem zawiązując sobie buta łamię prawo!

  • 8. Data: 2007-09-24 09:21:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Publius Enigma" <p...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:1o1abbje4fejl$.dlg@rhan-tegoth.cthulhu.fthagn..
    .

> [...]
    0i%20okolice%20(12).html

    > Moim zdaniem uniemożliwa wejście pieszym w kolumnie. Pojedyńczym nie.

    To nie jest zakaz ruchu kolumn pieszych tylko pieszych. Zakaz ruchu pieszych
    po tej stronie drogi, po której znak jest umieszczony dotyczy nawet
    pojedyńczego pieszego.

    neelix

  • 9. Data: 2007-09-24 09:24:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:r8ejctpsop4u.1n2aa0ecq7xm4$.dlg@40tude.net...
    > Znaczenie znaku B-1 brzmi: "zakaz ruchu" ??
    > czyli zakaz dotyczy pojazdów, pieszych w kolumnach oraz jeźdźców,
    > poganiaczy ??

    "Zakaz ruchu w obu kierunkach". Tak to się teraz nazywa, a dotyczy tych co
    napisałeś.

    neelix