  • 1. Data: 2007-09-21 19:40:37
    Temat: Klatka bezpieczenstwa, pasy szelkowe, a prawo
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Witam!

    Chce w aucie zamontowac wlasnorecznie robiona klatke bezpieczenstwa
    (wedlug zalacznika J, tj. z "homologacja"). Do tego mialyby byc szelkowe
    pasy bezpieczenstwa zamontowane do klatki. Do wszystkiego oczywiscie
    fotel kubelkowy.
    Co sie stanie, jesli wygasnie mi homologacja fia na fotel kubelkowy oraz
    pasy? Pasy beda zamontowane do wlasnorecznie wykonanej klatki
    bezpieczenstwa.
    Jak to sie ma do prawa? Beda "szopki" z ubezpieczycielem w razie jakiejs
    kraksy?

    Z gory dzieki i pozdrawiam, Wojtek.

  • 2. Data: 2007-09-23 12:50:34
    Temat: Re: Klatka bezpieczenstwa, pasy szelkowe, a prawo
    Od: ulong <w...@w...pl>

    ulong pisze:
> [...]
    > bezpieczenstwa.
    > Jak to sie ma do prawa? Beda "szopki" z ubezpieczycielem w razie jakiejs

    Naprawde, nikt sie nie orientuje w prawie ruchu drogowego? :(

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 3. Data: 2007-09-23 20:45:13
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    ulong dość niespodziewanie napisał(a):
    Beda "szopki" z ubezpieczycielem w razie

    > Naprawde, nikt sie nie orientuje w prawie ruchu drogowego? :(

    Po pierwsze nie poganiaj na usenecie
    a po drugie: szopki z ubezpieczycielem mogą być zawsze, gdy coś bedzie nie
    tak. Ubezpieczyciele wykorzystają każdą okazję, zeby odmowi,c wypłaty
    odszkodowania

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide