  • 1. Data: 2007-09-21 17:51:23
    Temat: obrazenie kogos a przeprosiny w gazecie
    Od: "Maciek D." <m...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    pytanie mam następujące

    Ktoś mnie publicznie obraził, w ciagu jakiego czasu od zdażenia mam prawo
    żądać od tego ktory mnie obraził przeprosin na ramach np. gazety

  • 2. Data: 2007-09-21 19:48:41
    Temat: Re: obrazenie kogos a przeprosiny w gazecie
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Maciek D." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich.
    > pytanie mam następujące
    >
    > Ktoś mnie publicznie obraził, w ciagu jakiego czasu od zdażenia mam
    > prawo żądać od tego ktory mnie obraził przeprosin na ramach np. gazety

    A kim Ty jesteś? piszą o Tobie na pierwszych stronach gazet?

  • 3. Data: 2007-09-21 21:53:12
    Od: "jacek" <j...@...pl>

    > A kim Ty jesteś? piszą o Tobie na pierwszych stronach gazet?

    Ostroznie, bo sie narazisz....

  • 4. Data: 2007-09-22 05:45:00
    Od: "Maciek D." <m...@w...pl>

    Prosze tylko o informacje, a nie o glupie komentarze.
    nie chce mi sie pisac co, jak i dlaczego, bo za dużo by tego bylo.

    dziekuje za konkretne info ;)

  • 5. Data: 2007-09-22 08:04:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Fri, 21 Sep 2007 19:51:23 +0200, od Maciek D. :

    > Witam wszystkich.
    > pytanie mam następujące
    >
    > Ktoś mnie publicznie obraził, w ciagu jakiego czasu od zdażenia mam prawo
    > żądać od tego ktory mnie obraził przeprosin na ramach np. gazety

    jesli to chodzi o przestępstwo z art. 216 kk, to myślę że nie ma sensu
    żądać przeprosin po upływie terminów okreslonych w art. 101 kk

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 6. Data: 2007-09-22 08:09:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Prosze tylko o informacje, a nie o glupie komentarze.
    > nie chce mi sie pisac co, jak i dlaczego, bo za dużo by tego bylo.
    >
    > dziekuje za konkretne info ;)

    Jak ci sie nie chce pisac nie oczekuj, ze ktos bedzie ci czas poswiecal i
    ci merytorycznie odpowiadal.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2007-09-22 08:33:44
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 07:45:00 +0200, Maciek D. napisał(a):

    > Prosze tylko o informacje, a nie o glupie komentarze.
    > nie chce mi sie pisac co, jak i dlaczego, bo za dużo by tego bylo.

    To nie jest infolinia tylko grupa dyskusyjna.

    > dziekuje za konkretne info ;)

    Jeśli masz na myśli pomówienia itp ścigane z oskarżenia prywatnego
    to wg art 101 par 2 KK masz rok czasu:
    "§ 2. Karalność przestępstwa ściganego z oskarżenia prywatnego ustaje z
    upływem roku od czasu, gdy pokrzywdzony dowiedział się o osobie sprawcy
    przestępstwa, nie później jednak niż z upływem 3 lat od czasu jego
    popełnienia."

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2007-09-22 12:47:51
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 10:04:45 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > jesli to chodzi o przestępstwo z art. 216 kk, to myślę że nie ma sensu
    > żądać przeprosin po upływie terminów okreslonych w art. 101 kk

    Nie, ponieważ czym innym jest przedawnienie czynu karalnego a czym innym
    przedawnienie czynu zabronionego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 9. Data: 2007-09-22 21:12:15
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 22 Sep 2007 12:47:51 +0000 (UTC), od Olgierd :

    > Nie, ponieważ czym innym jest przedawnienie czynu karalnego a czym innym
    > przedawnienie czynu zabronionego.

    a jak odróżnić jeden od drugiego ?