eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie? › Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
  • From: "WANTED (R)" <n...@n...pl>
    Subject: Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 21 Aug 2006 07:03:03 +0200

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 00:40:02 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie, nie przyjąłeś nagany. Przyjąłeś jedynie informację, że pracodawca
    > nałożył taką karę na Ciebie.
    > Z Twojego opisu sprawy wynika, że pracodawca nie posiada dowodu spełnienia
    > wymogu art. 109 §2 KP.
    > Na tej podstawie możesz wnieść do pracodawcy sprzeciw od udzielonej kary. To
    > Cie nic nie kosztuje, a w razie nieuwzględnienia otwiera drzwi do wstąpienia
    > na droge sądową.

    Jeśli dobrze znalazłem to art. 109 $2 KP mówi:

    "Kara może być zastosowana tylko po uprzednim wysłuchaniu pracownika"

    no i właśnie wysłuchanie moich tłumaczeń miało miejsce, ale czy na to
    trzeba mieć dowód w postaci nagrania? Bo tylko taki dowód mi
    przychodzi do głowy. No może jeszcze jakieś sprawozdanie. Z resztą
    jest wzmianka w treści nagany:

    Nie chcę iść z pracodawcą na noże, bo skoro to nie będzie dołączane do
    świadectwa to tylko zepsuje wszystkim krew. Chodzi mi tylko o to, czy
    to było słuszne.

    Aaaa termin. Dostałem naganę w środę, więc jutro max muszę się do
    niego ustosunkować.

    --
    WANTED