eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie? › Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
  • Data: 2006-08-21 11:03:49
    Temat: Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    Od: "WANTED \(R\)" <b...@b...tw> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-71834B.12280821082006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...
    > A możesz przybliżyć tok takiego wnioskowania?
    >
    > Ps. Proponowałbym też oddzielić w rozumowaniu portfolio od strony www.

    Postaram się.
    Autorem prac mimo wszystko jestem ja i demonstruję w jaki sposób potrafię
    łączyć różne elementy aby stworzyć efekt finalny, czyli pomysł tylko jest
    mój. Natomiast nie mam prawa robić nic innego oprócz pokazania tego, gdyż
    materiały z których składałem były własnością klienta lub agencji w której
    pracuję. Nie mam możliwości pokazania tego w formie namacalnej, gdyż takowej
    nie mam.
    Wynikałoby z tego co szef mi przekazał, że nie mam prawa pokazywania nikomu
    tych prac w jakiejkolwiek postaci.
    Jest tylko jedno małe ale, każda osoba pracująca jako grafik i zatrudniająca
    się gdziekolwiek jest proszona o pokazania dorobku prac. Jeśli przez całą
    karierę zawodową pracuję w 1, 2, 5,... firmach to wygląda na to że nie mam
    żadnych prac na swoim koncie a wszystko jest firm w których pracowałem
    łącznie z moimi pomysłami.

    Jeśli chodzi o stronę www i portfolio to akurat w tym przypadku wydaje mi
    się, że jest to jedno i to samo.

    --
    WANTED