eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie? › Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
  • Data: 2006-08-21 05:35:57
    Temat: Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    Od: "Szymon Kosydor" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (...)wynoszeniu poza teren firmy materiałów firmowych oraz uzycie ich
    > do utworzenia prywatnej strony internetowej(...)

    A czy wyniosłeś poza teren firmy "materiały firmowe" ?
    Moim zdaniem nie, wyniosłeś coś, do czego miałeś pełne osobiste prawa
    autorskie, "utwór" własnego autorstwa.
    Firma posiada tylko prawa majątkowe, nie sprzedajesz przecież rzeczy z tego
    portfolio ( no chyba, że sprzedajesz )
    Prawnikiem nie jestem, ale dla mnie sprawa jest oczywista, jeśli się mylę
    niech mnie ktoś bieglejszy w przepisach poprawi. Mogłeś dostać naganę tylko
    i wyłącznie z powodu podpisania tego w niewłaściwy sposób.

    Szymon