eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie? › Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    Date: Mon, 21 Aug 2006 00:40:02 +0200

    W wiadomości news:i9j45r6617n7.4031x4k6igpx$.dlg@40tude.net WANTED (R)
    <n...@n...pl> pisze:

    > W następny dzień roboczy (po weekendzie) dostałem naganę o treści:
    > "Zawiadomienie o zastosowaniu kary nagany.
    > Na podstawie art. 108 par 1 kodeksu pracy kodeksu pracy, po uprzednim
    > wysłuchaniu pana w dniu (...) udzielam panu kary nagany za:
    > Nieprzestrzeganie ustalonej organizacji pracy polegającej na
    > wynoszeniu poza teren firmy materiałów firmowych oraz uzycie ich do
    > utworzenia prywatnej strony internetowej, z której wynikało, że prace
    > i kontakty, które należą do firmy (...) są prywatnym dorobkiem
    > ukaranego.
> [...]
    Nie, nie przyjąłeś nagany. Przyjąłeś jedynie informację, że pracodawca
    nałożył taką karę na Ciebie.
    Z Twojego opisu sprawy wynika, że pracodawca nie posiada dowodu spełnienia
    wymogu art. 109 §2 KP.
    Na tej podstawie możesz wnieść do pracodawcy sprzeciw od udzielonej kary. To
    Cie nic nie kosztuje, a w razie nieuwzględnienia otwiera drzwi do wstąpienia
    na droge sądową.
    Pamiętaj o terminach.

    Jotte