    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do zażalenia (problem z art. 394. kpc).
    Date: Thu, 13 Aug 2009 15:06:52 +0200

    tokelau pisze:

    > Logicznie rzecz biorac nie status sadu powinien decydowac,

    Logicznie rzecz biorąc to musi być granica.
    Inaczej będzie konieczna nieskończona liczba instancji, bo od każdego
    orzeczenie będziesz chciał się odwoływać do kolejnej instancji, itd ...

    > status danego postepowania w danej kwestii inaczej dochodzimy do
    > takich absurdow jak w tej sprawie, postepowanie wpadkowe konczy de
    > facto sprawe, a nie ma mozliwosci zlozenia zazalenia, czyli odbiera
    > sie prawo do sadu i prawo do odwolania (art. 6 i 13 Konwencji o
    > Ochronie Praw Czlowieka), w tym wypadku odwolania do sadu najwyzszego
    > i nic nie szkodzi, ze najwyzszego, bo Trybunal w Strasburgu

    No powiedz mi gdzie się można odwołać od orzeczenia Strasburga - tylko 1
    instancja !!! i czy brak możliwość odwołania się od orzeczenia tego
    trybunału nie narusza wskaznych przez ciebie konwencji. Gdzie można się
    dowoałać od orzeczenia trybunału, które narusza tę konwencję, a który to
    trybunał stoi na gwarancji konwencji

    A niektórzy to by sie tylko wiecznie odwoływali.

    > A jaka roznica i z czego ona wynika?

    A taka że nic się więcej nie dowiesz :), bo widzę że jesteś
    najmądrzejszy na świecie.

    --
    @2009 Johnson