  • 21. Data: 2003-08-17 08:11:30
    Temat: Re: Prawo autorskie do utworu
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    > to jeszcze jedno pytanie: ilo konkretnie bedzie kosztowac zlozenie utworu
    > notariusza i czy moge zlozyc jeden utwor czy cala plyte?
    czytam sobie ten wątek i tak sobie myślę, że musiałbyś wydrukować zapis
    nutowy swojego utworu i poświadczyć u notariusza czas jego okazania
    coś takiego kosztuje 6 zł za stronę

    burenezo

  • 22. Data: 2003-08-17 11:52:43
    Od: "kubaz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "burenezo" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czytam sobie ten wątek i tak sobie myślę, że musiałbyś wydrukować zapis
    > nutowy swojego utworu i poświadczyć u notariusza czas jego okazania
    > coś takiego kosztuje 6 zł za stronę

    a czy te 6 zl place raz czy musze np. miesiecznie placic? Jesli raz to na
    jaki czas to jest wazne?

    kubaz

  • 23. Data: 2003-08-17 20:21:32
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    > a czy te 6 zl place raz czy musze np. miesiecznie placic? Jesli raz to na
    > jaki czas to jest wazne?
    tak długo jak wytrzyma papier
    muszę jeszcze wyjaśnić, że notariusz nie potwierdza praw autorskich tylko
    fakt złożenia oświadczenia o danej treści w danym dniu.
    Oświadczenie te może wyglądać tak:
    "Ja kubaz oświadczam, iż poniższy utwór jest mojego autorstwa:
    <nuty>"
    Zawsze więc ktoś może twierdzić, że wymyślił utwór wcześniej - jednak z
    nikłymi szansami na wygranie sprawy (chyba, że też będzie miał mocne dowody)

    burenezo

  • 24. Data: 2003-11-03 21:46:48
    Od: "Kubaz" <k...@w...pl>

    > dowód na to, ze dysponowałeś tym nagraniem w tym czasie, na pewno
    > i jeżeli plagiator stwierdzi, że skomponował rzecz, po tej dacie to
    > zapewne proces nie będzie trudy.

    czy z programami komputerowymi i innymi rzeczami multimedialnymi do PC jest
    tak samo?

    --
    kz