  • 1. Data: 2006-06-13 05:50:19
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Witam
    Czy wolno mi pobrać z sieci typu p2p film który był juz kilkakrotnie
    wyświetlany w TV?

  • 2. Data: 2006-06-13 11:48:30
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: z <b...@j...com>

    P2P tutaj nie ma żadnego znaczenia. Chodzi o ogólną zasadę. To samo
    będzie jeśli przekażesz sąsiadowi nagraną z telewizji dyskietkę z filmem
    albo muzyką. Jeśli sprzedajesz taką dyskietkę jest to oczywiście
    nielegalne. Nie wiem natomiast jak się sprawa przedstawia jeśli dajesz
    ją za darmo i do tego w małych ilościach.

  • 3. Data: 2006-06-13 14:51:46
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy wolno mi pobrać z sieci typu p2p film który był juz kilkakrotnie
    > wyświetlany w TV?

    Tak, wolno ci go pobrac.
    Nie wolno ci natomiast UDOSTĘPNIĆ tego filmu po nagraniu, bo dopiero wtedy
    popełniasz TY przestępstwo upowszechniania nielegalnego.
    Więc wyłącz udostępnianie w programie p2p - jeśli to umożliwia. W innym
    przypadku narażasz się na sankcje.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...