  • 11. Data: 2003-01-25 00:02:13
    Temat: Re: Prawo Trojana?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Feanor" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b0sdj2$n52$1@news.onet.pl...

    > Hmmm a co z zadanym pytaniem?

    Jeden juz poszedl siedziec.

  • 12. Data: 2003-01-25 12:31:39
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    > Akurat wszelkie swinstwa usuwalem w miare wczesnie i obylo sie bez
    wielkich
    > szkod, ale wystarczy poczytac w gazetach, ile miliardow dolarow traca
    ludzie
    > w wyniku dzialalnosci tobie podobnych przestepców. Najgorsze zas jest to,
    ze
    > jeszcze wydajesz sie byc z siebie dumny. Choc w sumie bydlaki z Pruszkowa
    > tez sa...

    Ty nicniewnoszący mądralo! Sieć cicho jeżeli nie masz nić konstruktywnego do
    przekazania.
    Program to program, a każdy(tak jak ty) ocenia ludzi po sobie!
    Masz jakieś ciekawe lamerskie zapędy skoro myślisz o profesjonalnych włamach
    przy użyciu trojana.
    Jeszcze nie widziałem takiego trojana którym by się dało coś naprewde
    ciekawego zrobić. Hehe!
    A jeśli chodiz o trojany! Program to program, a od przestępczyni możesz
    najwyżej wyzwać swoją matkę
    Domyśl się dlaczego!

    PS. Pewnie teraz zaczniesz mnie wyzywać, zamist wziąść sobe do serca to co
    mówie i przestać paplać jęzorem...
    ...skoro nawet nie wiesz dlaczego napisanie trojana jest takim kuszącym (i
    dużym) wyzwaniem dla programisty.

  • 13. Data: 2003-01-25 12:55:01
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    Chciałem ci także bardzo podziękować za całkowite zboczenie z tematu i nic
    nie wnoszące komentarze.

  • 14. Data: 2003-01-25 16:23:31
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    >Właśnie kończe pisać mojego własnego(jak na dobrego programiste przystało)
    > trojana.
    Eeee, nie, niemożliwe, cos ściemniasz bracie. Jeśli pod nazwą "trojan" (czy
    też "koń trojański") rozumiesz to, co większość ludzi związanych z branżą
    IT, to pisząc program tego typu nie byłbyś "dobrym programistą", tylko
    "chorym programistą".
    Może jednak jest to tylko niezręczne użycie terminu?

    > Czy ja postępuję legalnie?
    Tego nie wiem, bo nie podajesz jakiego typu procedury wykonuje twoje
    "dzieło", jaki jest sposób dystrybucji, dostępność dokumentacji itp., itd.

    > Czy sam program nie jest legalny czy poprostu jego używanie nie zgodne z
    > posiadanymi kompetencjami jest nielegalne?
    Program (mam tu na myśli zestaw procedur wykonywalnych) nigdy IMO nie jest
    nielegalny. Nielegalne może być jego użycie/dystrybucja (w zależności od
    celu).
    Legalność używania programu może mieć związek z kompetencjami (np.
    oprogramowanie wspomagające diagnostykę medyczną).
    Podejrzewam jednak, że nie o tego typu soft ci chodzi, bo sądząc z języka,
    składni i w ogóle treści twego postu nie jesteś osobą zdolną choćby zbliżyć
    się do wymogów, jakie muszą spełnić autorzy takiego oprogramowania.

    > Czy może powinienem zamienic słowo "Trojan" w tytule programu zamienić na
    > "Client-Server system control program" żeby uchornić się przed
    ewentualnymi
    > konsekwencjami prawnymi.
    Jak to nazwiesz, jest bez znaczenia. Możesz przecież zbudować "aparat do
    kinetyzacji trajektoryjnej obiektów metalowych za pomocą gazów pochodzenia
    siarkowego".
    A siedzieć pójdziesz za nielegalną produkcję broni palnej.

    > PS. Pisząc go wcale nie myślę
    Wiemy, to widać...

    Jarek

  • 15. Data: 2003-01-25 20:22:41
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > A siedzieć pójdziesz za nielegalną produkcję ...

    Przepisy Kodeksu karnego, regulujące tematykę przestępstw komputerowych:
    art. 130 § 3 - szpiegostwo komputerowe
    art. 165 - sprowadzenie powszechnego niebezpieczeństwa
    art. 267 § 1 - hacking
    art. 267 § 2 - nielegalny podsłuch
    art. 268 § 2 - naruszenie integralności zapisu informacji
    art. 270 do 276 - naruszenie wiarygodności dokumentów
    art. 278 § 2 - piractwo komputerowe

    Myślę, że tu znajdziesz odpowiedź na "nurtujące" Cię problemy.

    Joker

  • 16. Data: 2003-01-25 21:56:43
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > art. 278 § 2 - piractwo komputerowe
    >
    > Myślę, że tu znajdziesz odpowiedź na "nurtujące" Cię problemy.

    Kto? Ja? Ja nie jestem kopnięty więc nie piszę robactwa.
    Niemniej dzięki za wskazanie źródeł - przyda się tak czy inaczej.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 17. Data: 2003-01-25 22:22:50
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarekT" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kto? Ja? Ja nie jestem kopnięty więc nie piszę robactwa.
    > Niemniej dzięki za wskazanie źródeł - przyda się tak czy inaczej.
    > Pozdrawiam
    > Jarek

    He he. No pewnie że nie Ty.
    Odpowiadałem temu "geniuszowi", z kawałkiem Twojego tekstu.
    Sorry, jeżeli to w ten sposób odebrałeś.
    Pozdrawiam, Joker

  • 18. Data: 2003-04-22 07:03:50
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Doker" <d...@a...pl> skribis:

    >Mam wrażenie, że biedaczek lamerek dał się kiedyś zaskoczyć przez
    >mądrzejszego kolegą

    zalosny jestes.

    --
    Pozdrawiam, Leh.