    From: "Doker" <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo Trojana?
    Date: Sat, 25 Jan 2003 13:31:39 +0100

    > Akurat wszelkie swinstwa usuwalem w miare wczesnie i obylo sie bez
    wielkich
    > szkod, ale wystarczy poczytac w gazetach, ile miliardow dolarow traca
    ludzie
    > w wyniku dzialalnosci tobie podobnych przestepców. Najgorsze zas jest to,
    ze
    > jeszcze wydajesz sie byc z siebie dumny. Choc w sumie bydlaki z Pruszkowa
    > tez sa...

    Ty nicniewnoszący mądralo! Sieć cicho jeżeli nie masz nić konstruktywnego do
    przekazania.
    Program to program, a każdy(tak jak ty) ocenia ludzi po sobie!
    Masz jakieś ciekawe lamerskie zapędy skoro myślisz o profesjonalnych włamach
    przy użyciu trojana.
    Jeszcze nie widziałem takiego trojana którym by się dało coś naprewde
    ciekawego zrobić. Hehe!
    A jeśli chodiz o trojany! Program to program, a od przestępczyni możesz
    najwyżej wyzwać swoją matkę
    Domyśl się dlaczego!

    PS. Pewnie teraz zaczniesz mnie wyzywać, zamist wziąść sobe do serca to co
    mówie i przestać paplać jęzorem...
    ...skoro nawet nie wiesz dlaczego napisanie trojana jest takim kuszącym (i
    dużym) wyzwaniem dla programisty.