  • Data: 2018-11-29 20:08:24
    Temat: Re: Prawa kota
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5bffd96a$0$486$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale w piwnicy ludzie nie mieszkaja.

    Wietszenia wymagają też pomieszczenia niezamieszkałe pszez ludzi.

    > A na te odrobine tlenu powinna wystarczyc nieszczelnosc (czasem > celowa)
    > okien i drzwi ...

    Nie. Bloki tak są "policzone" pszez inżyniera, że są pewne wymogi, ustalone
    w ustawie i rozpożądzeniu dotyczące piwnic.
    Np dżwi wszelkie powinne być ażurowe i pszewiewne, to ażurowe jest napisane
    jakimiś innymi słowami, ale onacza to właśnie co napisałam. Właśnie ze
    wzgledu między innymi na dostęp powietsza.
    Tak więc wszelkie dorabianie dodatkowyh dżwi w korytażu piwnic jest
    nielegalne, ewntulanie za podpisami mieszkańcuw można wstawić kratę, ale nie
    dodatkowe dżwi.
    To samo z oknami - po to są zaprojektowane by były używane.

    > W mieszkaniu tez trzymasz otwarte okno ?
    To moja sprawa, a piwnica dotyczy wielu mieszkań.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)