  • 41. Data: 2018-01-14 13:50:36
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 13:41, Kviat pisze:

    > Twoje przekonanie nie znajduje potwierdzenia w badaniach naukowych.

    We wszystkich? Oczywiście nieprawda. Coś nie tak jest z tymi badaniami,
    na które się powołujesz.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2018-01-14 13:53:56
    Temat: Re: Prawa/"Prawa" par homoseksualnych a adopcja małoletnich [Was: KW-138 a swoboda zawietania umów]
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-14 o 13:36, A. Filip pisze:

    > Gadać? Ja ci tylko wskazuje gdzie dla mnie teraz stoi *ściana*

    Ale to nic nie wnosi do dyskusji.
    Doskonale sobie zdaję sprawę, że ścianą są uprzedzenia.
    Czyjeś osobiste uprzedzenia nie są argumentem merytorycznym.

    > interesu małoletnich osób trzecich którego "prawa" par homoseksualnych
    > (jeszcze *długo*) nie przebiją. Szczególnie w przypadku dzieci
    > poniżej lat 12 które w ogóle własnego prawnego głosu w RP3 nie mają.
    > Całkiem możliwe że taka ostrożność jest nadmierna.

    Badania naukowe pokazują, że jest nadmierna.

    To tak jakbyś chciał dyskutować z wyznawcami płaskiej Ziemi. Pokazujesz
    im wyniki badań naukowych, a oni dalej piszą, że "całkiem możliwe, że
    jest płaska".
    Z takim czyś nie da się dyskutować.

    > Bezpiecznej jest
    > jednak pomylić się w tą stronę i testować "całkowicie zrywające z
    > tradycją radykalne wymysły" przez parędziesiąt lat na innych krajach.

    Już to przetestowano...
    Co jest niezrozumiałego w wynikach tych badań?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2018-01-14 14:01:29
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-14 o 13:50, Liwiusz pisze:

    > We wszystkich?

    W naukowych? We wszystkich.

    > Oczywiście nieprawda.

    Pokaż badania naukowe które temu przeczą, a będzie pole do dyskusji.

    http://oswiadczenie.badania.az.pl/
    http://www.wotptp.waw.pl/stanowisko-wot-ptp-odnosnie
    -wystapienia-dr-camerona-w-polskim-parlamencie/
    http://pts-seksuologia.pl/sites/strona/59/stanowisko
    pts-na-temat-zdrowia-osob-o-orientacji-homoseksualne

    > Coś nie tak jest z tymi badaniami,
    > na które się powołujesz.

    Bo nie pasują do twojej wizji świata?
    Nauka tak nie działa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 44. Data: 2018-01-14 14:08:25
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-14 o 12:52, Liwiusz pisze:

    > Również. Jestem z rozbitej rodziny, od 7. roku życia bez ojca, i wiem,
    > jak brak kontaktu z męskim wzorcem potrafi utrudnić nawet dorosłe życie.

    Z pełnej i "prawidłowej" rodziny wychodzą też złodzieje, mordercy,
    łapówkarze, alkoholicy i co tam sobie jeszcze wymyślisz.

    Nie bardzo wiem, co chciałeś tym swoim przykładem pokazać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2018-01-14 14:52:07
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > socjalnych itp. może wychowywać się bez kontaktu z mężczyzną, albo z
    > kobietą, jest tak absurdalna, że nawet nie ma sensu zaglądać w te wyniki

    Pełna zgoda.
    Pewne rzeczy są tak oczywiste że nawet najbardziej zagmatwane prawnicze
    mataczenie tego nie zmieni :-)

  • 46. Data: 2018-01-14 15:01:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > socjalnych itp. może wychowywać się bez kontaktu z mężczyzną, albo z
    > kobietą, jest tak absurdalna, że nawet nie ma sensu zaglądać w te

    A dyplomatyczniej: Skoro każda (bogatsza) strona sporu na swojego
    prawnika to dlaczego (jeszcze bogatsza) nie może mieć swojego
    naukowca/eksperta? Ekspertów/naukowców w kapitalizmie brakuje? ;-)

    Czyje pieniądze tego sondaż *rulez*! ;-)

    --
    A. Filip

  • 47. Data: 2018-01-14 15:02:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-14, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > socjalnych itp. może wychowywać się bez kontaktu z mężczyzną, albo z
    > kobietą, jest tak absurdalna, że nawet nie ma sensu zaglądać w te wyniki

    A jednakowoż sądy są zdania, że to najlepsze dla dziecka.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 48. Data: 2018-01-14 15:05:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-14 o 15:01, A. Filip pisze:
    > Czyje pieniądze tego sondaż *rulez*! ;-)

    I tu mi się przypomniały badania wśród bliźniaków jednojajowych z
    których wyszło że więcej homo ;-) korelowało z rodzajem wychowania.
    Podyskutuje jakiś "mądry" :-)

  • 49. Data: 2018-01-14 15:08:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2018-01-14, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A jednakowoż sądy są zdania, że to najlepsze dla dziecka.

    Wskaż które sądy (w jakim kraju) i których wyrokach albo wal się na drzewo.
    Orzecznictwo w tej kwestii w sądach RP3 odpowiada orzecznictwu sędziów w
    San Francisko albo Arabii Saudyjskiej?

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2018-01-14 15:12:40
    Od: Kviat

    > On 2018-01-14, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A jednakowoż sądy są zdania, że to najlepsze dla dziecka.

    I nakazem powinny samotnym matkom i ojcom przydzielać partnera.
    Dla dobra dziecka.

    Pozdrawiam
    Piotr