  • 11. Data: 2005-10-19 12:10:31
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:43563616$1@news.home.net.pl...

    > Ale na jakiej podstawie mam okazywac dokument??
    >
    > Nie korzystam z ulgi, czyli jade na pelnym bilecie.
    > Nie mam obowiazku noszenia przy sobie dokumentow.
    > Nie popelniklem wykroczenia ani przestepstwa.
    > Nie maja prawa ograniczac mojej wolnosci czyli bezpodstawnie zatrzymac.
    >
    > Moga sobie po calym miescie jezdzic, a potem zadac ode mnie i miliona
    > zlotych, tylko za co??
    > Nadal ma zastosowanie artykul 191 kk

    Żeby nie było ja oczywiście nie podważam tego co piszesz tylko pokazuję jak
    to wygląda czasami. A co do obowiązku noszenia dokumentów to masz jeżeli
    byłaby mowa o strefie nadgranicznej :D

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 12. Data: 2005-10-19 12:25:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Przemek napisał(a) :
    > A co do obowiązku noszenia dokumentów to masz jeżeli
    > byłaby mowa o strefie nadgranicznej :D

    O ile sobie przypominam, to nie ma takiego obowiązku.
    Ba! Nie było go chyba nawet w stanie wojennym. Aczkolwiek
    posiadanie dowodu tożsamości było wtedy zalecane. I jest nadal.
    Kary za jego brak nie ma.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 13. Data: 2005-10-19 12:26:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a.. opłata dodatkowa za spowodowanie zatrzymania lub zmiany trasy środka
    > transportowego bez uzasadnionej przyczyny - 200 zł.
    >
    > Czy to jest niezgodne z prawem?

    tak, jest to wyludzenie, bo pasazer nikogo nie zmuszal do jazdy n
    akomisariat

    P.

  • 14. Data: 2005-10-19 12:27:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jaki komentarz do tego:
    > Taryfa przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej KZK GOP
    > paragraf 9 punkt 7.

    a to co jakas ustawa?

    > Podczas wykonywania przez kontrolera czynności związanych z wypisywaniem
    > druku opłaty dodatkowej pasażer zobowiązany jest oczekiwać w pojeździe do
    > czasu ich zakończenia.

    bo?

    > KZK GOP nie odpowiada za dokumenty pozostawione kontrolerowi podczas ww.
    > czynności.

    ha ha ha ha ah ha dobre

    P.
    ps
    tak po z atym on wysiadal jezlei nie zauwazyles,

  • 15. Data: 2005-10-19 12:27:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek napisał(a):

> [...]
    >
    > a.. opłata dodatkowa za spowodowanie zatrzymania lub zmiany trasy środka
    > transportowego bez uzasadnionej przyczyny - 200 zł.

    Mysle ze tak, pod warunkiem ze zaplaci za to zmieniajacy trase, a wiec
    kontroler.
    Oczywiscie uprzednio wypuszczajac wszystkich pasazerow (z kontrolowanym
    wlacznie) ktorzy nie chca jechac na komisariat.

  • 16. Data: 2005-10-19 12:52:49
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl>
    > ps
    > tak po z atym on wysiadal jezlei nie zauwazyles,
    Zauważyłem, ale własnie wg tej taryfy powinien zostać do zakończenia
    wypisywania kary.

    I to nie jakaś ustawa tylko napisałem co to. Czy to oznacza, że ich taryfa
    jest niezgodna z obowiązującym prawem?

    I chciałem odrazu nadmienić, że ja nie podważam tego co Ty piszesz, więc nie
    musisz odrazu tak agresywnie :), ja tylko pytam się jak ta taryfa ma się do
    ogółu.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 17. Data: 2005-10-19 13:06:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zauważyłem, ale własnie wg tej taryfy powinien zostać do zakończenia
    > wypisywania kary.
    >
    > I to nie jakaś ustawa tylko napisałem co to. Czy to oznacza, że ich taryfa
    > jest niezgodna z obowiązującym prawem?

    tak

    > I chciałem odrazu nadmienić, że ja nie podważam tego co Ty piszesz, więc
    > nie musisz odrazu tak agresywnie :),

    ja juz tak mam :-) myslalem ze jakis kanar wpadl twoerdac ze wszystko mu
    wolno powolujac sie przy tym na jakis swoj regulamin :-)

    P.

  • 18. Data: 2005-10-19 13:24:09
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2005 14:52:49 +0200, Przemek napisał(a):

    > Zauważyłem, ale własnie wg tej taryfy powinien zostać do zakończenia
    > wypisywania kary.
    >
    > I to nie jakaś ustawa tylko napisałem co to. Czy to oznacza, że ich taryfa
    > jest niezgodna z obowiązującym prawem?

    Wychodzi na to, ze tak ... a w zwiazku z tym ten fragment regulaminu mozna
    uznac za nieistniejacy :)

  • 19. Data: 2005-10-19 13:47:37
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-19 13:26, Michał wrote:

    > A co należy w takiej sytuacji zrobić? Jak się zachować?

    Ja bym poszedł do biura MPK (jak najszybciej), złożył zażalenie oraz
    zażądał bym rozmowy z dyrektorem na temat zaistniałej sytuacji
    (zmierzenie bagażu na oko, przytrzymanie o 6 przystanków itd).
    Przygotował bym też kilka paragrafów podanych wyżej i zażadał bym
    wyjaśnienia jak ma się regulamin przewozu bagażu i osób z obowiązującym
    prawem. Opisał bym też oczywiście aroganckie zachowanie kanarów.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 20. Data: 2005-10-19 13:50:26
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-19 14:25, Zbynek Ltd. wrote:

    > O ile sobie przypominam, to nie ma takiego obowiązku.
    > Ba! Nie było go chyba nawet w stanie wojennym. Aczkolwiek posiadanie
    > dowodu tożsamości było wtedy zalecane. I jest nadal.
    > Kary za jego brak nie ma.

    Coś mi się kiedyś obiło na temat wymaganych dokumentów (dowodu) po
    22:00. Nie wiem czy to nadal aktualne. W ciągu dnia jak najbardziej nie
    jest wymagane posiadanie.